stop
Fra : HK

Dato : 08-12-03 20:55

stop dog med det pjat og lad os tale om camping og evt hvor vi skal hen til
sommer.
er der ikker en masse menesker der har nogle gode ider

--
MVH:
HK

Fra : Jørgen Ulm

Dato : 08-12-03 22:19

"HK" <hanskl@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> sommer.
> er der ikker en masse menesker der har nogle gode ider
Jo planerne er klar fra april til august, og turen er planlagt under titlen:
Forår i Slovenien og Kroatien samt Sommer i Tyrol.
Specielt om Slovenien og Kroatien: Har i nogle oplysninger om steder og
oplevelser som man absolut skal have med når man er på de kanter. Vi vil jo
nødigt gå glip af noget interessant.
M.v.h.
Jørgen Ulm

Fra : Jock Iuel

Dato : 08-12-03 22:48

HK wrote:
> stop dog med det pjat og lad os tale om camping og evt hvor vi skal hen til
> sommer.
> er der ikker en masse menesker der har nogle gode ider

Jamen - der står da Sverige og den skønne natur på skemaet:
Vi starter i påsken med at køre til Hãtteboda Vildmarkscamping - et
feeedt sted, hvis man er til ANDET end servicebygninger med gulvvarme,
mikroovn og fine toiletter.
Hen over foråret tager vi også til Sverige en 3-4 gange inden vi tager
den STORE tur til.... Sverige. I 3 uger skal vi øst-over, op langs
kysten og nyde den dejlige skærgård op til omkring Sundsval, hvor jeg så
drejer til venstre, kører vest over og stille og roligt hjemad.
I sen-sommeren og efteråret bliver det til yderligere 4 ture til Sverige!
Vi synes Sverige er et fedt land med en fed natur, der også kan bruges
af campister der IKKE ønsker tivoli, badeland, hoppepuder, playstation
og alt muligt andet - bare lidt skov, en sø .... og lidt pinde til
drengene (11 og 7) så de kan lege krigere, urskovs-indianer, lave bål,
dykke efter hajer (!) og hvad ved jeg.

God jul til alle - også Verner

--------------------
Jock Iuel - Helsinge

Fra : Steen Larsen

Dato : 09-12-03 22:47

Se her http://www.lingon-guldkorn.nu/hatteboda/index.htm

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-12-03 15:10

Jock Iuel <jiFJERN@myrealbox.com> wrote in message news:<3fd4f1a4$0$29359$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> og alt muligt andet - bare lidt skov, en sø .... og lidt pinde til
> drengene (11 og 7) så de kan lege krigere, urskovs-indianer, lave bål,

Hej Jock Iuel.

Jeg og min familie har nøjagtig samme dejlige passion for Sverrige og
Norges fantastiske campingverden, og så er folk i begge vores
broderlande utrolig gæstefrie og venlige overfor os danskere. Vi
drager også over Øresund så tit muligheden byder sig )

Også du Jock og din familie ønskes en rigtig Glædelig Jul samt et godt
og lykkebringende Campingnytår )

Fra : Harry

Dato : 09-12-03 16:55

"HK" <hanskl@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<br2kl5$1d5a$1@news.cybercity.dk>...
> stop dog med det pjat og lad os tale om camping og evt hvor vi skal hen til
> sommer.
> er der ikker en masse menesker der har nogle gode ider

Tscha, vi har gjort os den målsætning at besøge de 5 nordiske
hovedstæder her på det europæiske fastland og så snupper vi Nordkap
med på vejen.

Ellers kig på www.hanses-campingsider.dk og klik på rejseberetninger
og/eller rejsemål, der er masser af ideer at hente.