uppli messenger med T610
Fra : Mark

Dato : 08-12-03 19:55

Hej

Jeg har set det her java program uppli messenger, til msn messenger på
mobil.
Men jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg bruger en SE T610 og telmore med gprs.

Jeg hentede det via gprs, så det virker.
Men når jeg prøver at logge på med det, står den længe på "connection
getaway"
Og svare til sidst:
"GPRS connection not availeble. Try not to use a WAP geaway. Login aborted!
Press cancel.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Mark

Fra : Mark

Dato : 08-12-03 20:04

> Nogen der kan hjælpe?

Det kan jeg... læste på deres side nu, under supportet handsets at det
skulle være en nyere software end den jeg har i telefonen nu...

Men den skal opdateres næste gang jeg runder hovedbanegården, alligevel for
jeg synes at den laver vrølv med dækningen ind i mellem, tror software
opdatering vil hjælpe.

Mvh
Mark

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-12-03 20:58

On Mon, 8 Dec 2003 20:04:06 +0100
"Mark" <mjonsfjern@mail.dk> wrote:

> Det kan jeg... l_ste p_ deres side nu, under supportet handsets at det
> skulle v_re en nyere software end den jeg har i telefonen nu...
>
> Men den skal opdateres n_ste gang jeg runder hovedbaneg_rden,
> alligevel for jeg synes at den laver vr_lv med d_kningen ind i mellem,
> tror software opdatering vil hj_lpe.

hvor kan denne messenger hentes?

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-12-03 22:21

On Mon, 8 Dec 2003 22:19:02 +0100
"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> wrote:

> "Mark" <mjonsfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder smart, men er det så billigere end sms, og hvad koster det at
> sende og modtage?
>
> pr besked?

Det koster noget at bruge deres gateway = spild af tid.

fandt en ICQ klient den anden dag. havde den kørende en hel dag og
modtag/sendte 20-30 beskeder i løbet af dagen. Alt i alt blev det til
under 200kb data via grps, altså omkring 2kr hos f.eks. telmore.

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-12-03 17:53

[snip]

> Uppli programmet er gratis, du skal bare hente det fra deres side, og
> hvis dine kontaktpersoner sidder meget ved MSN så er det da en ok
> løsning, det er jo billigt hvis man kan sende 20-30 beskeder for 2 kr

uppli er kun gratis i 30 dage, og der kan kun sendes et lille antal
beskeder pr "session". Derefter bliver man smidt af og skal starte det
op igen.