Skærme
Fijala 3554
17" TFT Skærm
Fra : bach

Dato : 08-12-03 19:26

Hej.. jeg skal have købt mig en 17" TFT skærm. Jeg har kigget lidt rundt på
nettet... og der er mange gode.. men hvad skal jeg vælge!!
Den skal kunne klare film og spil! desuden skal den helst have et flot
design! gerne sort og gerne uden højttalere!!
Hvis der er nogen af jer der har gode/dårlige erfaringer med nogen så skriv
venligst!!

på forhånd tak!

mvh..

Martin Bach

Fra : Zulu

Dato : 08-12-03 19:32

bach wrote:
> [...]
> design! gerne sort og gerne uden højttalere!!
> Hvis der er nogen af jer der har gode/dårlige erfaringer med nogen så

http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=339
og
www.prad.de

er gode steder at starte.

Zulu

Fra : Jan Viegand

Dato : 08-12-03 20:50

"bach" <bach@paradis.dk> wrote in message
> [...]

> design! gerne sort og gerne uden højttalere!!
> Hvis der er nogen af jer der har gode/dårlige erfaringer med nogen så

Jeg har lige bestilt en Samsung Syncmaster 172X LCD, men den kan først
leveres inden for 1-2 uger. Den har fået gode anmeldelser:

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1033&page=1
http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,113583,00.asp
http://www.extremeoverclocking.com/reviews/monitors/Samsung_172x_1.html
http://www.prad.de/guide/screen846.html

Den vejer kun 3,8 kg og er ret stilig.

Jan

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 08-12-03 21:45

Hej

> Jeg har lige bestilt en Samsung Syncmaster 172X LCD, men den kan først
> leveres inden for 1-2 uger. Den har fået gode anmeldelser:

Hvor har du bestilt den henne?

Alle steder jeg har spurgt, siger de sidst i januar 2004.

Mvh
Hans

Fra : Jan Viegand

Dato : 08-12-03 22:31

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNDETTEpc.dk> wrote in message
> Hej

> Hvor har du bestilt den henne?
>
> Alle steder jeg har spurgt, siger de sidst i januar 2004.

Computerstore som skriver 16/12 på deres hjemmeside, men de siger dog at de
ikke er sikker på at leveringen holder, så måske bliver det også først i
januar

Jan