centrering af html side samt scalering til~
Fra : **LOC**

Dato : 08-12-03 19:05

Hej alle

Jeg skal igang med en hjemmeside og har i forvejen prøvet lidt.. men er ikke
skrap til "koder"

Har besluttet mig for følgende grundlæggende ting omkring siden:

Indholdet skal stå centreret i browseren... altså forstået på den måde at
indholdet altid er i center i forhold til iexplorer.

Endvidere skal siden kunne scalere, med det mener jeg at kører man i
forskellige opløsninger skal siden kunne tilrette sig efter det

Jeg bruger dreamveawer mx og MS Iexplorer

Håber at i har nogle bud på dette ?

Hilsen

Anders

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-12-03 13:57

**LOC** <anhen@webspeed.dk> skrev:

> [...]
>
> Endvidere skal siden kunne scalere, med det mener jeg at kører
> man i forskellige opløsninger skal siden kunne tilrette sig efter det

De to ting du ønsker hænger ikke ret godt sammen. Du er jo nødt
til at have en bredde på den boks der skal skaleres for at den kan
centreres - eller også skal du have en boks der skalerer procentvis.
Begge muligheder er beskrevet på http://html-faq.dk/2007.asp

--
Allan
http://html-faq.dk