Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G2 - hjælp!
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-12-03 18:48

Hej,

Jeg har et G2 i hænderne men desværre ikke manualen. Jeg har installeret
softwaren, men den kan ikke få forb. m. kameraet. Hvad skal man indstille på
selve kameraet for at overføre billeder - jeg kan ikke helt tolke de små
symboler uden en manual eller jeres hjælp...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : TT

Dato : 08-12-03 18:53

du kan finde en manual her:
http://www.powershot.com/powershot2/customer/pdf/G2_manual.pdf

Venlig hilsen
Tom

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 08-12-03 19:26

> du kan finde en manual her:
> http://www.powershot.com/powershot2/customer/pdf/G2_manual.pdf

Der lader ikke til at være noget afsnit om at overføre billeder til
computeren - eller er det mig der er dum?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-03 19:34

Rasmus Nielsen skrev i et indlæg på usenet:

> Der lader ikke til at være noget afsnit om at overføre billeder til
> computeren - eller er det mig der er dum?

Du skal nok have software-manualen i stedet

http://www.powershot.com/powershot2/pdf/g2/G2-SSG.pdf

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-03 19:39

Jan Vestergaard skrev i et indlæg på usenet:
> Du skal nok have software-manualen i stedet
> http://www.powershot.com/powershot2/pdf/g2/G2-SSG.pdf

Eller måske system:

http://www.powershot.com/powershot2/customer/pdf/G2(BL)_SM.pdf

Så har du fået link til alle tre

Fra : ThomasT

Dato : 08-12-03 20:48

Hvis det er den samme menu som på G3'eren, skal du højst sansynligt ind i
menuen under "hammer og mejsel", punktet "Kommunikation" skal stå på normal
og ikke PTP.

ThomasT

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 08-12-03 21:57

> [...]

> selve kameraet for at overføre billeder - jeg kan ikke helt tolke de små
> symboler uden en manual eller jeres hjælp...

Drej kameraets tilstandsvælger til afspilningstilstand , firkant med pil.
Efter tilslutningen tændes kameret automatisk, og det begynder at
kommunikere medcomputeren.
(Direkte fra den danske softwarevejledning til G2)
M.v.h.
EA

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 09-12-03 10:17

On Mon, 8 Dec 2003 18:47:54 +0100, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

> [...]
>selve kameraet for at overføre billeder - jeg kan ikke helt tolke de små
>symboler uden en manual eller jeres hjælp...

Monter USB-kablet, drej vælgeren oven på cameraet til højre, (til
afspilning), så starter det selv.
mvh Ebbe