60 gr. kulørvask!
Fra : S.A

Dato : 08-12-03 17:50

Min stakkels Sonny Ericsen (T600) overlevede fysisk en 60 gr. kulørvask. Men
han kunne ikke klare det psykisk. Han er gået kold
Jeg har prøvet at puste liv i ham, give ham stød med defilbratoren
(opladeren) men stadig intet tegn på liv. Han ligger til observation på
radiatoren, for at se om der skulle komme et lille lys fra hans dybblå øjne,
men jeg ved godt at det er et spinkelt håb.
Kære venner...har i været ude for samme traumatiske oplevelse. Er der håb,
eller skal ens kæreste ende sine dage i sin lille papæske igen, for at blive
sendt til forbrændingen.
Hvor der er lys er der håb........

S.A

Fra : Kim S

Dato : 08-12-03 19:15

Der er nok ikke andet at gøre, end at han kan
ende sine dage som donor til værdigt trængende.....
R.I.P.

Mvh, Kim

Fra : Abdel

Dato : 08-12-03 20:34

Hej,

www.danskunlock.dk tager sig af vandskadet mobiltelefoner

Fra : S.A

Dato : 08-12-03 20:39

> Hej,
>
> www.danskunlock.dk tager sig af vandskadet mobiltelefoner

Hej Abdel
Tak for din oplysning. Det kan være de kan puste liv i dyret.

Fra : Brian

Dato : 08-12-03 20:42

Hejsa

Abdel wrote:
> Hej,
>
> www.danskunlock.dk tager sig af vandskadet mobiltelefoner

De kan nok ikke klare den, hvis der har været strøm på mens den har været
druknet.

/Brian

Fra : S.A

Dato : 08-12-03 20:53

> De kan nok ikke klare den, hvis der har været strøm på mens den har været
> druknet.

Hej Brian

Yes...den var tændt.

Fra : G. Petersen

Dato : 08-12-03 22:10

"S.A" <s.a@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:br2kro$nhh$1@sunsite.dk...

> Hej Brian
>
> Yes...den var tændt.

Min søsters 3510i fik øl for en måned siden, den er lige vågnet op til dåd
igen....

Så alt håb er ikke ude.

Mvh.

Gert

Fra : Abdel

Dato : 09-12-03 18:28

Hej,

jeg har også haft en med batteri der var vandskadet og den blev redet.

så giv ikke op

Fra : Søren Christensen

Dato : 09-12-03 22:15

> [...]
> Kære venner...har i været ude for samme traumatiske oplevelse. Er der håb,
> eller skal ens kæreste ende sine dage i sin lille papæske igen, for at

Hej

Min gamle 3210 har oplevet det samme. Den er i live den dag idag.
(Bruger den dog ikke mere, men har fortjent at overleve)
Først kunne den intet efter at ligget til tørre i 3 dage.
Pludselig kunne den lade men ikke tænde.
Efter næsten at have opgivet, kunne den lige pludselig tænde efter
3 uger. I starten kunne den så ikke ringe op eller finde signal og bla bla
men alle funktionerne kom ligeså stille tilbage. Og den dag idag er den
fuldt ud
funktions dygtig!! Og så duftede den enda af skyllemiddel lang tid efter!

Venligst

Fra : S.A

Dato : 10-12-03 17:38

> [...]
> fuldt ud
> funktions dygtig!! Og så duftede den enda af skyllemiddel lang tid efter!

Hej Søren

Der er også begyndt at komme lidt "liv i drengen". Så jeg venter og ser hvad
tiden bringer

Hejsa
S.A