Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Omnibounce ?
Fra : Medazza

Dato : 08-12-03 16:37

Hej gruppe. Jeg ved subj. er til flash, men hvor er det muligt at erhverve
sig en og hvilke flash (fabrikat) laves den til ?

På forhånd tak.

Ole Condrup Boesen

Fra : KNL DtP

Dato : 08-12-03 16:50

"Medazza" <medazza88@condrup.dk> skrev i en meddelelse

> Hej gruppe. Jeg ved subj. er til flash, men hvor er det muligt at erhverve
> sig en og hvilke flash (fabrikat) laves den til ?

De laves vist til de fleste flashmodeler - se her:

http://www.speedgraphic.co.uk/pdfiles/p51.pdf

samt deres egen hjemmeside:

http://www.stofen.com/

her kan du på forsiden (venstre side) finde dit flashmærke og model.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Pico

Dato : 08-12-03 17:08

Medazza wrote:
> Hej gruppe. Jeg ved subj. er til flash, men hvor er det muligt at
> erhverve sig en og hvilke flash (fabrikat) laves den til ?
>
> På forhånd tak.

Prøv at kontakte FotoC de forhandler dem.
Pico

Fra : Medazza

Dato : 08-12-03 21:05

Hvor finder jeg FotoC ?

Tak for svarende i øvrigt :)

Fra : KNL DtP

Dato : 08-12-03 21:49

> Hvor finder jeg FotoC ?

Det hedder C/AV nu om stunder:

www.cav.dk

Gasværksvej 16,
1656 København V.
Tlf: 7012 1500

Jens Juulsvej 20,
8260 Viby J.
Tlf. 7012 1500

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Pico

Dato : 09-12-03 00:00

KNL DtP wrote:
> "Medazza" <medazza88@condrup.dk> skrev i en meddelelse

> Det hedder C/AV nu om stunder:

Nå ja, jeg regnede ikke med han var pro

http://www.fotoc.dk/

Pico

Fra : Pico

Dato : 09-12-03 00:14

Pico wrote:

> Nå ja, jeg regnede ikke med han var pro
>
> http://www.fotoc.dk/

Nå nu kan jeg godt se den næsten er død , men deres forretning i
Holbergsgade er da stadig åben.
Pico