Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Køb af digitalkamera, gode råd søg es.
Fra : Ole Stigaard

Dato : 08-12-03 16:23

Hej gruppe,
jeg har bestemt mig for at smide lidt penge (op til ca. 2000) efter et
digitalkamera, men jeg savner lidt vejledning mht. hvad jeg skal gå efter.
Jeg har set at Aldi har et 5 Mpixel på tilbud fra på onsdag, men er det et
noget?
Digital "zoom" er mildest talt ikke imponerende, så jeg vil have en eller
anden optisk zoom på det jeg køber.
Hvad kan I anbefale?

Mvh Ole S

Fra : kurt lund

Dato : 08-12-03 16:35

"Ole Stigaard" <stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
newsrzvboqhn2cz500@localhost...
[...]

Hvis du nu vil bruge en ? time på læse gruppen her igennem !!
vil du nok finde dit svar på hvad du skal købe.
Og jeg tror ikke det bliver et fra Aldi.

Mvh
Kurt

Fra : Henning

Dato : 08-12-03 17:06

[...]
Klip..
...Klip slut
Hvad kan I anbefale?

Har set Olypus 350Zoom til 1999,- i denne uge reklamer kan desværre ikke
huske hvor.

Et rigtig godt point and shoot kamera m. 3xOptiskZoom

mvh Henning

Fra : Henning

Dato : 08-12-03 17:17

> Har set Olypus 350Zoom til 1999,- i denne uge reklamer kan desværre ikke
> huske hvor.
>
> Et rigtig godt point and shoot kamera m. 3xOptiskZoom
>
> mvh Henning

Hvor blev ">" af på den oprindelige post?

mvh Henning

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-03 17:50

Henning skrev i et indlæg på usenet:
> Hvor blev ">" af på den oprindelige post?

Det er fordi, det indlæg du svarer på er sendt i QP-format - hvad det
ikke burde, da bl.a. Outlook Express og nogle andre ikke kan finde ud
af, at svare på dem.....

Så Ole Stigaard burde checke sin opsætning.....

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.

Fra : Henning

Dato : 08-12-03 18:12

> Det er fordi, det indlæg du svarer på er sendt i QP-format - hvad det
> ikke burde, da bl.a. Outlook Express og nogle andre ikke kan finde ud
> af, at svare på dem.....

Kan jeg ændre noget?

mvh Henning

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-03 19:30

Henning skrev i et indlæg på usenet:
> Kan jeg ændre noget?

Nej - det er så vidt jeg kan se Ole Stigaard, der har sit program op til
at bruge Quoted-Printable - og det går så galt, når nogle med Outlook
Express svarer på hans indlæg.

Så det er ham, der bør ændre sin opsætning.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-12-03 19:03

> jeg har bestemt mig for at smide lidt penge (op til ca. 2000) efter et
> digitalkamera, men jeg savner lidt vejledning mht. hvad jeg skal gå
> efter.

Hej Ole

Prøv at se min tråd fra den 2/12 "Billigt og godt digitalcamera". Jeg gætter
på du har ca. de samme krav som mig.

--
Mojn
Jens Bager Jensen