Deling af internet en pc på wlan den anden~
Fra : Jakob

Dato : 08-12-03 16:07

Hejsa
Jeg ved det er muligt havde det før men kan ikke få det til at virker. Min
hovedcomputer er koblet på internettet med wlan min anden pc er koblet på
denne computer med lan(altså to netkort i hovedpc et wlan et alm) nu er det
sådan at når jeg har forbindelse til den anden pc virker nettet ikke når jeg
så lukker denne netwærk jep så virker internettet.
Jeg kan ikke dele internet med den anden pc (det er det jeg vil) da jeg så
skal gi hvoved computer en ip som routeren har (jeg kan ike ændre ip på
routeren ikke mit netværk)
Hvad gør jeg når xp forlanger at ip er 192.168.0.1 såfremt man vil dele en
internet forbindelse?
Og hvorfor blocker den anden forbindelse min internet forbindelse?
Jakob

Fra : Jesper Bo Larsen

Dato : 08-12-03 23:27

> [...]
> internet forbindelse?
> Og hvorfor blocker den anden forbindelse min internet forbindelse?

hej så vidt jeg husker skal du lave en broforbindelse mellem de 2 netkort i
den pc der har adgang til nettet
det gøres ved at markere begge netkort i netværksforbindelser og så vælge
broforbindelse

mvh Jesper