S55 og Bluetooth
Fra : KC

Dato : 08-12-03 14:10

Hejsa!

Nogen der har erfaringer og med hvilken bluetooth headsæt?

mvh

KC

Fra : Knud Berggreen

Dato : 08-12-03 23:42

On Mon, 8 Dec 2003 14:10:17 +0100, "KC" <kc_dk@hotmail.dk>
wrote:

>Nogen der har erfaringer og med hvilken bluetooth headsæt?

Det vil jeg også gerne høre.
F.eks. hvad med det som TDC-butikken sælger for en lille
tudse?

/Knud

Fra : Bjarne

Dato : 09-12-03 10:04

Knud Berggreen <knud@berggreen-dk.invalid> wrote in message news:<ogv9tv489b9fitn5sfrt4lll5dhr84dldd@4ax.com>...

> Det vil jeg også gerne høre.
> F.eks. hvad med det som TDC-butikken sælger for en lille
> tudse?
>
> /Knud

Som jeg lige har skrevet i en anden tråd - har jeg lige erhvervet mig
et Jabra BT200 headset til min S55 til 399,- i SONOFON-butikken.

Sørg for at dt er den opdaterede udgave du får fat i (der står: "nu
kompatibel med 3650 og S55" uden på pakken)

Lyden er god, stemmeopkald fungerer glimrende, rækkevidden er rimelig
(7 - 8 m. før den begynder at skratte), behagelig for øret, telefon og
headset finder hinanden lynhurtigt (både når man tænder og ved
opkald).

Standbytiden er ok (ca. 3 døgn), men hvis du vil have bedre standby må
du vente på BT250 (som er grunden til at restlageret af BT200 sælges
så billigt) eller finde et andet headset - (så vidt jeg kan se, er
BT200's st.by-tid meget gennemsnitlig i forhold til andre BT-headset)

Alt i alt er jeg temmelig godt tilfreds med købet og fornemmelsen af
frihed i bilen og hvor man ellers skal bruge begge hænder.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-12-03 23:49

On 9 Dec 2003 01:03:51 -0800, bskin@myorange.dk (Bjarne)
wrote:

> [...]
>(7 - 8 m. før den begynder at skratte), behagelig for øret, telefon og
>headset finder hinanden lynhurtigt (både når man tænder og ved

Når du skriver behagelig for øret, tror du så også det vil
gælde hvis man bruger briller?

Og lige så interessant... mon man kan have en styrthjelm på
med et sådan?

Hmm. tre døgn er da udemærket.

/Knud

Fra : Bjarne

Dato : 10-12-03 08:33

Knud Berggreen <knud@berggreen-dk.invalid> wrote in message news:<f5kctvkvks6s55le1204igs9n9nh5kikgj@4ax.com>...

> [...]
> gælde hvis man bruger briller?
>
> Og lige så interessant... mon man kan have en styrthjelm på

Hmm - briller og stythjelm samtidig, det tror jeg nu bliver lidt
voldsomt.

Jeg har lige prøvet at tage et par solbriller på sammen med
headsettet, og det er der egentlig ikke nogen problemer i.

Men ellers må du jo en tur i butikken, og tage briller og styrthjelm
med. Det er altid bedst at prøve den slags i virkeligheden - måske er
der andre headset, der er bedre til dit formål, det har jeg lidt svært
ved at vurdere.

Men held og lykke

Fra : Knud Berggreen

Dato : 10-12-03 23:40

On 9 Dec 2003 23:33:01 -0800, bskin@myorange.dk (Bjarne)
wrote:

>Hmm - briller og stythjelm samtidig, det tror jeg nu bliver lidt
>voldsomt.

Jo, men loven foreskriver begge dele. Hvis jeg undlader en
af delene kan jeg enten ikke se en skid eller også er det
hul i hovedet.

/Knud