Køb af Sony Ericsson T630 i udlandet?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 08-12-03 13:49

Hey,

Er der noget der kan forhindre en i, at købe denne fon i udlandet
(USA/England/wherever) og så bruge den her i danmark? Vil den virke her i
danmark uden problemer? Er der noget jeg bør vide i forbindelse med dette?

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Georg

Dato : 08-12-03 18:07

Er der noget jeg bør vide i forbindelse med dette?

Ja. Det er i bedste fald kun gsm 1800 nettet du kan bruge herhjemme. Så lad
være med at købe den.

Georg

Fra : JMo.

Dato : 08-12-03 18:17

Georg wrote:

> Ja. Det er i bedste fald kun gsm 1800 nettet du kan bruge herhjemme.

Øhh... Hvorfor skulle 900-delen ikke virke?

Fra : Georg

Dato : 08-12-03 18:30

Øhh... Hvorfor skulle 900-delen ikke virke?

Jeg har lige ringet til en ven:) En SE 630 er jo både med gsm 900 og 1800 så
der er ingen ko på isen der.

Georg

Fra : JMo.

Dato : 08-12-03 18:34

Georg wrote:

> Jeg har lige ringet til en ven:) En SE 630 er jo både med gsm 900 og
> 1800 så der er ingen ko på isen der.

Muuuhh... )

Nej, bortset fra at der nok ikke er dansk som sprog, skulle der ikke være
nogle problemer.

(- Når altså man husker at holde sig fra operatør-låste telefoner, eller
besøger en unlocker)

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 08-12-03 19:09

> Muuuhh... )

I skal have mange tak! ;)

Fra : Jacob Andersen

Dato : 10-12-03 17:45

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message

> Øhh... Hvorfor skulle 900-delen ikke virke?
>

> Jeg har lige ringet til en ven:) En SE 630 er jo både med gsm 900 og 1800

> der er ingen ko på isen der.

Og 1900 for den sags skyld.

/Jacob