Q: DØD 6510i
Fra : Monsieur

Dato : 08-12-03 12:37

Hej gruppe

Jeg har en 6510i som normalt virker perfekt, men i lørdags døde den
fuldstændig mens den lå i min lomme. Kan se når jeg tager coveret af og
forsøger at tænde den at skærmen svagt skifter farve men der kommer ikke liv
i den. Hvad kan der være galt ??

MVH

Jens " Der undrer sig over at noget kan ligge i en skjortelomme og gå itu"

--
\\\|///
( @ @ )

Rækkehus til salg Odense SØ.
Tæt ved Skole, Indkøb, Børnehave,
Universitet og Golfbane.
Nærved byen og alligevel i landlige omgivelser.
Totalt renoveret og istandsat indvendigt.
Pris 895.000 for 95M2 bolig og 359 M2 grund.
Ring: 65935343

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 03:36

"Monsieur" <fnug@olesen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fuldstændig mens den lå i min lomme. Kan se når jeg tager coveret af og
> forsøger at tænde den at skærmen svagt skifter farve men der kommer ikke

er det ikke bare dit batteri der er færdigt det lyder sådan

Fra : Monsieur

Dato : 10-12-03 09:30

<xnews> skrev i en meddelelse

> "Monsieur" <fnug@olesen.dk> skrev i en meddelelse

> liv
> >
> er det ikke bare dit batteri der er færdigt det lyder sådan
>
> Nej har forsøgt med at andet battteri, og med oplader sluttet til men
intet af det virker...