VEND RYGGEN TIL VERNER !
Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 08-12-03 08:24

Jeg er fuldstændig enig med Kenneth og Kurt. Camping er en fantastisk
ferieform og medlemsskab af DCU er en frivillig ting, som man gør,
hvis man synes man får noget ud af investeringen, som er på "hele
375,- kr."

Og jeg er altså totalt tåbelig, og sikkert ikke til at redde. Men jeg
får en godt campingblad, med mange gode artikler om det der
interesserer mig, nemlig camping. Og jeg har ingen ambitioner om, at
skulle tage stilling til hverken DCU's strategi, budget eller
overskudsfordeling. Hvis de flytter sig til noget, som jeg ikke gider
være med til, lader jeg bare være med at betale - og så er den potte
ude !

Man har lov at synes, at DCU er et tåbeligt foretagende, og at alle
dem der melder sig ind er tåbelige, men når man som Verner bliver så
totalt fikseret på at gøre (også) denne nyhedsgruppe til sin plads for
sit personlige korstog mod alt der har med DCU at gøre, så bliver
nyhedsgruppen totalt ødelagt.

Det handler ikke om ytringsfrihed eller demokrati, sådan som Vener
gentagne gange påstår! Begge dele kræver nemlig respekt for andre og
deres meninger - og det er ikke lige det, Verners mange lange mavesure
indlæg er fyldt med.

Ytringsfrihed og demokrati giver dig lov til at sige og mene hvad du
vil, men ikke til at tyranisere andre med sine meninger. Og det giver
os alle retten til at vende ryggen til, når nogen misbruger f.eks.
denne nyhedsgruppe. Demokrati er nemlig også retten til at vælge, hvem
man gider lytte til !

Så til alle gode campingvenner; VEND RYGGEN TIL VERNER!
Lad være med at svare på hans indlæg ! Og hvis han finder på at skabe
en ny mailadresse, så vi ikke skulle kunne genkende ham - så bare læs
de nye indlæg der kommer. Hvis de smager af Verner, så lade ham køre
solo !

Fra : KHH

Dato : 08-12-03 14:24

Jeg vil nu ikke tage stilling til Verners indlæg, men det skulle da nødig
ende med censur, hvad jeg forstår, ikke alene fra verner, men også for andre
indlæg, at DCU udøver, og det er jo faktisk det Verner gør opmærlsom på,

Jeg har valgt, ikke at bruge penge på DCU, netop fordi der efter de
oplysninger jeg har, og i de prøveblade jeg fik tilsendt, virkede mere som
campingbranchen`s blad end medlemmernes blad.

Når de har et medlem der er blevet dårlig behandlet af en forhandler, så
burde DCU arbejde for medlemmets ret og ikke for forhandlerens ret. Det
samme medlem vandt sagen som FDM medlem, hvor i mod DCU nægtede, at gå ind i
sagen, fordi de ikke mente, at kunne vinde den.

Alene, at de nægter, at gå ind i sagen, højst sandsynlig fordi de har chance
for at miste en annoncør, indikerer jo, at de er branchens forening, og ikke
medlemmernes forening.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-12-03 17:32

flemming@udbjorg.dk (Flemming Udbj?rg) wrote in message news:<719910c5.0312072323.3dc78a85@posting.google.com>...

Kære Flemming Udborg!

Et meget intelligent indlæg som dit kræver naturligvis et svar.

> Jeg er fuldstændig enig med Kenneth og Kurt.

Ja det kan ikke undre nogen!

Camping er en fantastisk
> ferieform

Ok hvis du KUN bruger den i ferier, JEG bruger den HELE året )) og
det har jeg gjort med meget stor glæde og fornøjelse i rigtig mange
år.

og medlemsskab af DCU er en frivillig ting, som man gør,
> hvis man synes man får noget ud af investeringen, som er på "hele
> 375,- kr."

Det er jo IKKE alle som dig der bruger en forening som en investering,
jeg bruger den fordi det er min store fritidsinteresse, men Flemming
Udborg vi er jo HELDIGVIS så forskellige alle sammen ))

> [...]
> interesserer mig, nemlig camping. Og jeg har ingen ambitioner om, at
> skulle tage stilling til hverken DCU's strategi, budget eller

Det er der vel heller ingen som TVINGER dig til mod din vilje Flemming
Udborg! Du er vel forhåbentlig så moden og selvstændig at du kan finde
ud af at springe de emner over du ikke kan lide!

Hvis de flytter sig til noget, som jeg ikke gider
> være med til, lader jeg bare være med at betale - og så er den potte
> ude !

Helt enig Flemming Udborg. Der er desværre nogen som ikke har noget
imod at ANDRE medlemmer bliver behandlet svinsk af DCU. Bestyrelsen
vil ikke i dialog med nogen medlemmer overhovedet! fint ikke Flemming
Udborg! Bestyrelsen CENSURERER medlemmerne! fint ikke Flemming Udborg!
Bestyrelsen knægter ytringsfriheden i foreningen! OG MEGET
MERE....fint ikke Flemming Udborg! eller rager det dig en høstblomst?
DU vil ihvertilfælde ikke løfte en finger for at ændre tingenes
tilstand? Og det er helt OK for mit vedkommende.

> Man har lov at synes, at DCU er et tåbeligt foretagende, og at alle
> dem der melder sig ind er tåbelige

Jeg synes ikke man er tåbelig når man melder sig ind i DCU, tværtimod
opfordrer jeg ALLE campister til at gøre det! Een stor campingforening
får mere indflydelse end mange små!

, men når man som Verner bliver så
> totalt fikseret på at gøre (også) denne nyhedsgruppe til sin plads for
> sit personlige korstog mod alt der har med DCU at gøre, så bliver
> nyhedsgruppen totalt ødelagt.

Flemming Udborg du har ikke rigtigt fattet hvad dette forum er til.
Læs fondaten igen så vil du erfare at dine bemærkninger er uden
mening. Jeg ødelægger ikke noget som helst Flemming Udborg, jeg
benytter mig af min demokratiske ret, SOM DU OGSÅ GØR LIGE NU, og
skriver om emner der interesserer mig!
Flemming Udborg DU mener måske, at KUN du har disse demokratiske
rettigheder? og der KUN må skrives om emner som interesserer DIG ?
hvor ER du dog intelligent.

> Det handler ikke om ytringsfrihed eller demokrati, sådan som Vener
> gentagne gange påstår! Begge dele kræver nemlig respekt for andre og
> deres meninger

Flemming Udborg, DENNE respekt for andre gælder altså IKKE for DIG !
Kan du ikke selv se hvor hjernedødt dit indlæg er?
RESPEKT FOR ANDRE!! det gælder bare ikke dig vel Flemming Udborg? Vi
skal ALLE rette os ind efter dig!

- og det er ikke lige det, Verners mange lange mavesure
> indlæg er fyldt med.

Igen kommer du med en meget intellint påstand! jeg er overhovedet ikke
mavesur, tværtimod er jeg meget glad og med stor humoristisk sans
læser jeg DIT og de meningsfællers(2) indæg som du henviser til. Jeres
"indlæg" (eller rettere svine en person til) er faktisk KUN til at le
over.

> Ytringsfrihed og demokrati giver dig lov til at sige og mene hvad du
> vil, men ikke til at tyranisere andre med sine meninger.

Jeg tyraniserer ikke nogen som helst med mine meninger, hvis du er et
voksent og selvstændigt menneske, så kan du vel tænke selv Flemming
Udborg! og springe de indlæg over som du ikke kan lide!

Og det giver
> os alle retten til at vende ryggen til,

Ja for søren så gør det dog! SPRING MINE INDLÆG OVER!

når nogen misbruger f.eks.
> denne nyhedsgruppe.

IGEN en tåbelig påstand. Jeg misbruger ikke noget som helst. Jeg
overholder ALLE de regler der er for at skrive i denne nyhedsgruppe
(Hvorimod DIN viden på området trænger til en genopfriskning Flemming
Udborg).

Demokrati er nemlig også retten til at vælge, hvem
> man gider lytte til !

Det har du HELT ret i Flemming Udborg.

> Så til alle gode campingvenner; VEND RYGGEN TIL VERNER!
> Lad være med at svare på hans indlæg !

Se Flemming Udborg HER demonstrerer du PRÆCIS hvad du mener med
KORSTOG!
Her viser DU præcis hvad dit egentlige ærinde er, LIGE her kommer dit
sande jeg op til overfladen, præcis som 3-4 andre som HÆRGER i dette
forum. I kan ikke finde ud af at debattere noget som helst, men svine
andre til DET kan i finde ud af.

Og hvis han finder på at skabe
> en ny mailadresse, så vi ikke skulle kunne genkende ham - så bare læs
> de nye indlæg der kommer. Hvis de smager af Verner, så lade ham køre
> solo !

Ja det er helt rigtigt, DU er HELT på toppen nu ikke Flemming Udborg!
hvis nogen overhovedet tillader sig at have samme mening som verner (
som DU ikke kan lide) så skal de faneme boycottes! DU ER FANEME EN
DEJLIG DRENG Flemming Udborg, et mønstereksemplar af en campist
ligesom Kennet og Kurt.

Hilsen
verner

Fra : Janne Madsen

Dato : 07-12-03 10:15

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6fbbedd3.0312080832.ee8327b@posting.google.com...
> [...]
> jeg bruger den fordi det er min store fritidsinteresse, men Flemming
> Udborg vi er jo HELDIGVIS så forskellige alle sammen ))

Jamen så ku det jo være det var en god ide at begynde at arbejde I sin
forening i stedet for at arbejde uden for den

mvh
Lennart

Fra : Per H

Dato : 08-12-03 20:51

On Sun, 7 Dec 2003 10:14:47 +0100, "Janne Madsen" <argo.ls@get2net.dk>
skrev:

>Jamen så ku det jo være det var en god ide at begynde at arbejde I sin
>forening i stedet for at arbejde uden for den
>
>mvh
>Lennart

ROTFL

Vh Per

icq 8212837

Fra : Kim Olsen

Dato : 08-12-03 19:53

> [...]
> ferieform og medlemsskab af DCU er en frivillig ting, som man gør,
> hvis man synes man får noget ud af investeringen, som er på "hele

KLAP KLAP

Hej Flemming mfl.

Jeg er også selv tilfreds DCU medlem, ud fra de samme kriterier som du.
Og det rager mig ærlig talt en s..., hvordan de bruger overskuddet, og
hvorvidt de vil lade den og den komme til orde.

På nøjagtig samme måde, som jeg IKKE blander mig i Tuborgs politikker på
diverse områder, bare fordi jeg nyder en sneøl.

Faktisk kan den evige for/mod DCU debat næsten få mig til at forstå, dem der
synes at denne debat skulle forbydes i nyhedsgruppen.

Ikke fordi jeg er tilhænger af cencur - slet ikke - men denne debat ender
altså med at kvæle nyhedsgruppen fuldstændig.
Jeg har selv været tæt på at melde mig fra flere gange.
Og det er da synd, når ellers gruppen kunne bruges til noget fornuftigt (læs
at campister kunne hjælpe hinanden).

Glædelig Jul

Kim Olsen

P.S. Verner - du behøver ikke at svare på dette indlæg - vi har set de
omkring 50 forskellige sætninger du kan alt for mange gange!