Billige res.dele til V40
Fra : Lars

Dato : 08-12-03 07:05

Hej Gruppe,

nogen som ved hvor man kan få billige reservedele til Volvo V40? Fra Sverige
måske? Eller hvad med Krogslund-, Høyer Autodele og hvad de nu hedder alle
sammen?!

TAK!

Fra : ENN

Dato : 08-12-03 08:10

www.returbilen.se

Fra : ENN

Dato : 08-12-03 08:12

Jeg har for øvrigt stadig nogle S/V 40 dele på lager hvad mangler du?

Fra : Lars

Dato : 08-12-03 15:33

> Jeg har for øvrigt stadig nogle S/V 40 dele på lager hvad mangler du?

Et sidemarkeringslys (man kan vist ikke skifte pæren på en '96

Fra : ENN

Dato : 08-12-03 16:12

Der er 2 modeller V bag og H for er ens og V for og H bag er ens - jeg har
vist begge på lager Og du har ret man skifter hele den lille lygte da
pæren ikke kan skiftes løst.

hvis du er intereseret kontakt mig på ennFJERN DETTE@post7.tele.dk

Fra : Lars

Dato : 08-12-03 16:53

Hej,

det er V for / H bag der er sprunget. Er den ny eller brugt, og hvad skal
den koste?
Hvem er du siden du har div. dele på lager?
Jeg har været ved Volvo og få en pris, jeg måtte gå derfra med tårer i
øjnene!

Jeg syntes ikke at din mailadresse virker?!

Mvh. Lars Hørmann