Noget i stil med LOTR soundtracksene søges
Fra : Jeppe W. Larsen

Dato : 08-12-03 00:04

Hej der

Man kan jo ikke undgå at blive bidt af disse eminente soundtracks til
Ringenes Herre filmene af Howard Shore. Derfor søger jeg nu noget i
samme stil. Det er især de dramatiske passager med kor på som jeg finder
spændende, og vil høre om hvad man skal kigge efter i den stil.

På forhånd tak

Mvh
Jeppe Larsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-12-03 16:53

Jeppe W. Larsen wrote:
> [...]
> samme stil. Det er især de dramatiske passager med kor på som jeg finder
> spændende, og vil høre om hvad man skal kigge efter i den stil.

Prøv soundtracket til Requiem For A Dream... det er der en del af
violinpassgerne (som ihvertfald er brugt i et par trailers samt
spilreklamer) er nappet fra.

Og mens du er igang så snup lige filmen med og få opdateret din
Kristiane F