Nogen der ser mit indlæg?
Fra : Brizz

Dato : 07-12-03 23:30

JEg har postet 2 indlæg her til aften som jeg ikke kan se i denne gruppe.
Har postet andre steder også uden problemer. De 2 posts er ens og lyder på
"hvilket bundkort?"
Hvis nogen kan se dem må de godt lige give besked på min mail
nyhedsgruppe snabela gronaerten .dk

Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-12-03 01:01

Brizz (nogen@microsoft.com) skrev følgende:
> [...]
> ens og lyder på "hvilket bundkort?"
> Hvis nogen kan se dem må de godt lige give besked på min mail

Det er sikkert fordi dit indlæg har nøjagtig samme emne som et ældre indlæg
i gruppen. Så ryger de sommetider ind som svar på det gamle..

- Martin

PS: Har lige søgt lidt.. De ligger lige nøjagtig under et indlæg Søren
Madsen lavede d. 25-11 kl. 0.36.

Fra : Brizz

Dato : 08-12-03 22:12

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> - Martin
>
> PS: Har lige søgt lidt.. De ligger lige nøjagtig under et indlæg Søren

Ok takker for hjælpen. Den havde jeg ikke lige tænkt på.

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk