Grim - men snu ;o)
Fra : Ann K

Dato : 07-12-03 23:05

Hejsa.
Efter mandagens triste nyhed, trænger alle vel til at høre en sød lille
historie fra Bandens liv...
Sagen er at jeg har en lænestol... den er gammel og godt slidt - og
aldeles pragtfuld!!! Både efter min mening, efter Dises mening og ikke
mindst efter Kludetæppets mening!
Nå - der er heldigvis ikke tale om at de to (hund eller kat) ligefrem jager
_mig_ væk fra stolen... hvis jeg skulle sidde der, kan de jo bare hoppe op
og ligge på skødet
Men når stolen er optaget af en af dem, stiller det sig selvfølgelig helt
anderledes... mobning får en helt ny betydning! Og at se det tilfredse
udtryk der breder sig i fjæset på stolens "erobrer" er altså penge værd! :)
Kludetæppet er dog den, som sjældnest får succes med sin mobning... Dise
skrider ikke _før_ Kludetæppet ligefrem hopper op i stolen... og det har et
par gange medført at den "stakkels" mispige er blevet trådt _hårdt_ *s* på
halen...
Idag skiftede Kludetæppet så taktik!
Vi har jo en afspærring ind til Namacoolas lille værelse... og en af de to
tossede tøsers store lidenskaber er at stå på hver sin side, mens de hvæser
og snerrer af hinanden *suk* Dise går som regel i brechen for sin lille
veninde og farer hen for at jage Kludetæppet væk (med det resultat at
Kludetæppet nogle gange bliver virkelig sur på hende :-/ )...
Nå, men - idag ville Kludetæppet så gerne ligge i stolen... som var optaget
af en dybt snorkende vovse!
Hvad gør man så???
Jo da... man begynder at stå og baske til afspærringen (Namacoola var _ude_
i løbegården!!!)... vovsen hopper selvfølgelig ned fra stolen for at
forsvare sin veninde... lynhurtigt løber man så bag om hunden - og hopper
op i stolen, hvor man omgående smider sig i en "Kan du ikke se at jeg
sover - og at jeg har gjort det lææænge "-stilling *GGG*

Det kan godt være at Kludetæppet ikke er verdens smukkeste kat... men - en
af de mere snedige af slagsen... det er hun!!!

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Kate

Dato : 07-12-03 23:11

"Ann K" <tsarsBingo@Bongo.os.dk> wrote in

> Det kan godt være at Kludetæppet ikke er verdens smukkeste kat...
> men - en af de mere snedige af slagsen... det er hun!!!

Overskriften sagde mig at det måtte dreje sig om SMUKKE Tia
Skønt med et grin på sengekanten.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : maz

Dato : 08-12-03 12:15

Kate wrote:

> Overskriften sagde mig at det måtte dreje sig om SMUKKE Tia
> Skønt med et grin på sengekanten.

Hehe, jeg havde også gættet på Tia INDEN jeg læste indlægget - kunne jo bare
ikke være andre!
Men Ann, du kan i det mindste ikke beskylde hende for at være snot-ubegavet
også, hi!

Maria