Tja, så fik selv jeg nok!!!
Fra : Kenneth

Dato : 07-12-03 22:36

Helt ærlig Verner
Jeg har dagligt læst dk.fritid.camping, siden vi købte vores første
campingvogn, og har altid syntes at det var et rart sted, men ER efterhånden
så træt af den evindelige plapren op om DCU.Og helt ærlig mest af dig
Verner.
Var det ikke på tide at smide alt det P.. på hylden så det igen blev et rart
sted for campister. og ikke et sted for mavesure fjolser der ikke kan få
tiden til at gå uden at skulle lægge sig ud med alle og enhver. Er man
gammel nok til at trække rundt med en CV, er man vel også gammel nok til at
selv tage stilling til om man vil være medlem af DCU eller ej.
Ser du det ville bare være et godt ønske at få opfyldt her til jul.
Hilsen Michael.

Mazda 626 glx ---- Polar 520 gle

Fra : 120010938930

Dato : 07-12-03 23:20

Det var lige det svar jeg manglede for at blive i denne Newsgroup.
Hvis ham den mavesure ikke kan forstå dette - så tror jeg heller ikke
han er i stand til at nyde Camping Livet - for det lyder som om han aldrig
har prøvet det.
Hilsen & Rigtig Glædelig JuleCamping
Kurt

Fra : Torbenth

Dato : 08-12-03 08:20

"120010938930" <kurt.bjarkebach@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det var lige det svar jeg manglede for at blive i denne Newsgroup.

Det var godt!!

Vintercamperer selv på Hesselhus.
Denne week-end var der fredag aften gratis glôgg og æbleskiver ad libitum.
Lørdag middag gratis risengrød og om aftenen fællesspisning, hvor alt blev
opvarmet. (2 gasovne og 3 elradiatorer).
Jeg betaler mit medlemskab af DCU og blander mig ikke i administrationen.
Men jeg har mange goder ud af at være medlem.
Alle mavesure indlæg er egentlig et godt bevis på, at der er for meget
fritid til rådighed, når man ikke har andet at tage sig til.
Man må så håbe på, at de er konsekvente nok til ikke at være medlemmer af
DCU og vi andre dermed undgår at støde ind i dem, når vi hygger os sammen på
DCU pladserne uden politisk stillingtagen til de interne forhold.

Mvh.
Torben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-12-03 17:45

"Kenneth" <lemi@tdcadsl.NOSPAM.dk> wrote in message news:<3fd39d2f$0$9792$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Helt ærlig Kenneth

> [...]
> så træt af den evindelige plapren op om DCU.Og helt ærlig mest af dig

Helt ærligt Kenneth har du ikke så meget mellem ørerne at du kan
springe DCU-indlæg og mine indlæg over?

> Var det ikke på tide at smide alt det P.. på hylden så det igen blev et rart
> sted for campister. og ikke et sted for mavesure fjolser

Hvem af os to der er et mavesurt fjols kan vel diskuteres Kenneth! Jeg
vil jo påstå, at en voksen mand som ikke kan finde ud af at springe
indlæg han ikke lide over, ER et fjols!

der ikke kan få
> tiden til at gå uden at skulle lægge sig ud med alle og enhver.

Jeg lægger mig KUN ud med fjolser Kenneth!

Er man
> gammel nok til at trække rundt med en CV, er man vel også gammel nok til at
> selv tage stilling til om man vil være medlem af DCU eller ej.

Ja for søren, OG VEL OGSÅ GAMMEL NOK TIL AT TAGE STILLING TIL AT
SPRINGE DE INDLÆG OVER MAN IKKE KAN LIDE!

> Ser du det ville bare være et godt ønske at få opfyldt her til jul.
> Hilsen Michael.

Jeg er SÅ enig med dig Kenneth.

Fra : Kenneth

Dato : 08-12-03 21:49

Jamen du er skam også hermed røget i mit killfilter, for det er da vist ikke
bare DCU du er sur på, men hele verden. Trist at være sådan et gammelt fæ.
Har lige et juleønske mere.
Håber squ ALDRIG at komme til at ligge ved siden af dig på en campingplads.
Er sikker på at det ville være en traumatisk oplevelse for både mine børn og
ikke mindst min hund der sikkert ville blive sparket hvergang du gik forbi.

Glædelig jul til alle (næsten)
Michael.