MS Windows
briani 27239
Autofuldførelse 2
Fra : Per Kristensen

Dato : 07-12-03 22:26

Jeg har måske ikke formuleret mig helt klart.

det jeg gerne vil er at XP foreslår resten af fx. min adresse, når jeg har
skrevet de første bogstaver.

Jeg har slået det fra på et tidspunkt, men vil gerne have funktionen
tilbage. Kan bare ikke huske hvordan

Per

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-12-03 22:31

> det jeg gerne vil er at XP foreslår resten af fx. min adresse, når jeg
har
> skrevet de første bogstaver.

Start IE, vælg 'Indstillinger'-punktet fra 'Værktøjer'-menuen (eller
hvad det nu hedder på dansk, min xp er engelsk). Herefter vælger du den
fjerde fane fra venstre (her hedder den Content (indhold)). Der er en
knap nederst der hedder AutoComplete eller Autofuldførelse.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 08-12-03 18:05

On Sun, 7 Dec 2003 22:31:17 +0100, "Trygleren [9000]"
<hesteskeletSPAM@hesteskeletSPAM.dk> wrote:

> [...]
>fjerde fane fra venstre (her hedder den Content (indhold)). Der er en
>knap nederst der hedder AutoComplete eller Autofuldførelse.

Mon ikke det er Office-XP han mener, når han taler om adresse??

Jeg kender ikke O-XP, men i 2000, er det under Funktioner
auto-korrektur.
--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.