Pligthus
Fra : Dorthe Skall

Dato : 07-12-03 20:21

Hej
Er der en venlig sjæl, som kan fortælle mig hvad et pligthus er? Jeg har
fundet betegnelsen i realregisteret. jeg er også i tvivl når der står ældre
hjem. hvad betyder det ?
MVH Dorthe Skall

Fra : Bent Mortensen

Dato : 07-12-03 21:46

"Dorthe Skall" <n.skall@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der en venlig sjæl, som kan fortælle mig hvad et pligthus er? Jeg har
> fundet betegnelsen i realregisteret. jeg er også i tvivl når der står

søgt på Google
Pligthus
Hus, der ikke måtte nedlægges som husmandsbrug i.h.t. udstykningsloven af
1897.

v/h Bent Mortensen

Fra : Hans Poulsen

Dato : 08-12-03 00:22

"Dorthe Skall" <n.skall@mail.tele.dk> wrote in message news:<3fd37db5$0$29384$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> fundet betegnelsen i realregisteret. jeg er også i tvivl når der står ældre

Kære Dorthe Skall

Prøv Google, Søg sider på dansk, pligthus: Tre gode hits,
der giver svar på dit spørgsmål.

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Fredderiksberg C

Fra : Dorthe Skall

Dato : 08-12-03 20:55

Mange tak for svarene - jeg vil prøve google.
Dorthe