Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilken printer skal under træet
Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 07-12-03 18:13

Kære gruppe

Jeg har nu i lang tid funderet lidt over hvilken printer jeg skal erhverve
mig / bede familien erhverve til mig :) . Billederne skal primært bruges til
fotokonkurrencer (både i DK og
internationalt), i fotoklubben, men også til at vise frem til venner og
familie.

Printeren skal 'arbejde sammen med' et Nikon Coolpix 995, og eventuelt et
nyere og bedre kamera over tid. Ikke derved forstået at der skal være
kortlæser og andet i printeren, alle billeder ryger via PC'en. Prisen for
printeren må være på max. 2.000,- . Den må gerne være en halv time om et
print, bare det bliver flot, og det må gerne være på specialpapir.

Jeg har pt. kig på en Canon i865 eller en Epson Stylus Photo 925, men er
åben for alternativer.

Erfaringer mv. modtages med tak.

Mvh.
Karsten

--
www.kryger.dk/karsten

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 09-12-03 00:34

Jeg kan varmt anbefale i865 - den har det touch som langt dyrere printer kan
levere.

Og så til prisen er den sgu et fund.

claus