VW Passat 2.0 Family Variant 1996
Fra : Morten S. Kappel

Dato : 07-12-03 18:25

Hvor på nettet kan jeg finde oplysninger om:
VW Passat 2.0 Family Variant fra 1996.

MVH
Morten Kappel

Fra : phk

Dato : 07-12-03 18:35

"Morten S. Kappel" <mskappel@mskappel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor på nettet kan jeg finde oplysninger om:
> VW Passat 2.0 Family Variant fra 1996.

Tænk sig hvis det var muligt at indtaste ovenstående i en søgemaskine og man
så bagefter kune se hvor på nettet man kan se noget om den bil ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 18:44

"Morten S. Kappel" <mskappel@mskappel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor på nettet kan jeg finde oplysninger om:
> VW Passat 2.0 Family Variant fra 1996.

Hej Morten.

Hvad er det du gerne vil vide / finde ud af.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-12-03 22:09

Morten S. Kappel wrote:

> Hvor på nettet kan jeg finde oplysninger om:
> VW Passat 2.0 Family Variant fra 1996.

Hej Morten

Det kan du på den side, der hedde www.biltorvet.dk -> Bilguider ->
brugtbilguiden