Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EOS 300D -> PC
Fra : Bo M. Havmand

Dato : 07-12-03 17:56

Et lille problem!

Jeg overvejer at bestille 300D i den nærmeste fremtid, men vil gerne
lige vide om man kan tage billeder (lige som med D30) direkte på
computeren.
Er dette muligt???
Eller findes der et CF-card, som virker som addapter?

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

Fra : rosenauer.dk

Dato : 07-12-03 18:08

> [...]
> computeren.
> Er dette muligt???
> Eller findes der et CF-card, som virker som addapter?

Hej Bo!

Der medfølger software så du kan remote control'e kameraet fra Windows (og
formodentlig også Mac). Når du har taget et billede importeres det
automatisk og med det samme på maskinen via USB kablet.

Svarede det på dit spørgsmål?

Mvh,

Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 07-12-03 18:12

Hej Martin!

Det var lige det jeg skulle vide...
Takker mange gange for svaret.

Min ide med det er:
1: Solnedgange
2: Finde et dødt lille dyr og placere kameraet vedsiden af, for at tage
et billede hver kvarter, og på den måde at lave en lille film om
forrådnelse

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand

TRÅDEN ER NU AFSLUTTET.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 07-12-03 18:16

> 1: Solnedgange
> 2: Finde et dødt lille dyr og placere kameraet vedsiden af, for at tage
> et billede hver kvarter, og på den måde at lave en lille film om
> forrådnelse

Du kan sætte den i interval mode så den tager billede hvert kvarter - easy
peacey :)

> TRÅDEN ER NU AFSLUTTET.

Det er vi vel flere om at bestemme? ;)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-12-03 18:28

"rosenauer.dk" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vi vel flere om at bestemme? ;)

Er vi?

--
-Jens B.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 07-12-03 18:28

Hejsa!

Ja - med 10DRemote fra http://www.breezebrowser.com/10DRemote/index.htm kan
du tage billeder med computeren - du kan bare ikke se det "live" på skærmen.
Men ellers et super program ligesom alt det andet fra Chris Breeze.

Hilsen Bo

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 08-12-03 09:18

Til Martin.

At tråden var afsluttet, menes at jeg har fået et tilstrækkeligt svar.
Tak for de andre svar.

MVH
Bo M. Havmand