Duron på Soletk JV75-kav?
Fra : Erik

Dato : 07-12-03 16:48

Hej Gruppe
Jeg har et bundkort jv-75kav hvis manual siger det kan gå op til 1200mhz
duron? Ifølge en .pdf fil jeg har over jv-75kav, står der kortet kan klare
duron morgan (13x) 1300mhz. Men jeg har købt en Duron 1300mhz processor, så
hvis kortet nu kun kan køre de 12 * 100mhz fsb, kan jeg så stadig bruge min
1300mhx processor?? På forhånd tak.

Mvh Erik

Fra : Cinnober

Dato : 07-12-03 21:26

"Erik" <elarse@mail.telenospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> duron morgan (13x) 1300mhz. Men jeg har købt en Duron 1300mhz processor,

> hvis kortet nu kun kan køre de 12 * 100mhz fsb, kan jeg så stadig bruge

ja umiddelbart.

Har selv kørt med noget "tilsvarende" nærmere bestemt en AMD K6-2 500 mzh
som en 450 mzh cpu.

Den er nærmest "underclocked".

Fra : phg1

Dato : 07-12-03 21:55

"Cinnober" skrev d. 07-12-03 21:26 dette indlæg :

> [...]
> som en 450 mzh cpu.
>
> Den er nærmest "underclocked".
>
> du kan sagtens køre med en 1300mhz duron har selv gjordt det det kørte
fint.
#cinnober hvad mener du med noget tilsvarene duron er en k7 processor og
der er nat og dag forskel på de 2 processorer.

http://www.kandu.dk/

Fra : Cinnober

Dato : 08-12-03 15:32

"phg1" <phg1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3fd394cd$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...> >
> fint.
> #cinnober hvad mener du med noget tilsvarene duron er en k7 processor og
> der er nat og dag forskel på de 2 processorer.

> http://www.kandu.dk/

Det var nærmest princippet om at man kan køre med en cpu med lavere
hastighed end den er "bygget" til og havde intet med cpu typer at gøre.Læg
mærke til "" omkring "tilsvarende".

Fra : Erik

Dato : 10-12-03 23:08

Jeg må prøve mig frem. Tak for svarene