ie 6.0.2800 - XP home
Fra : Jørgen

Dato : 07-12-03 16:15

En blå bjælke med hyperlinks er opstået, vistnok efter noget opgradering af
MSN explorer.
Ved højreklik på værktøjslinien optræder den som iepptstllgl med et flueben.
Når fluebenet fjernes, forsvinder den blå bjælke, men opstår igen ved
genstart.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er jeg har lavet, og hvordan jeg
fjerner det igen.

--
Ved svar fjern 5000
Med venlig hilsen

Fra : Leo.E

Dato : 08-12-03 09:47

"Jørgen" <jjgas5000@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3fd343f3$0$95041$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> genstart.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad det er jeg har lavet, og hvordan jeg

Hent Cwshredder, nederst på siden, og kør den:
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
Hent og installer-start page guard:
http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml
Så er din startside normal igen

For en sikkerheds skyld, så installer og
kør-adware-spybot-iespyad,spywareblaster og empty temp folders
herfra: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Leo