Leander til PC
Fra : Laziter [9440]

Dato : 07-12-03 15:31

Hejsa

Er der nogen der ved om Amiga spillet Leander er blevet udgivet til PC?

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-12-03 16:12

Laziter [9440] mumbled his insignificant opinion in:
3fd33983$0$29307$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om Amiga spillet Leander er blevet udgivet til
> PC?

Ved det ikke, men har du en rimelig pc, kan du emulere en amiga. Der burde
ikke være nogen hastigheds problemer med gamle A500 spil

http://www.codepoet.com/UAE

Den er nok lidt nemmere at gå til hvis du også henter amiga-in-a-box
http://aiab.emuunlim.com/

-kræver en rom og en workbench.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-12-03 16:28

Sune Storgaard wrote:
> [...]
>
> Ved det ikke, men har du en rimelig pc, kan du emulere en amiga. Der
> burde ikke være nogen hastigheds problemer med gamle A500 spil

Hvis du har Windows på din PC vil du nok hellere bruge WinUAE:
www.winuae.net
Spørg endelig hvis du render ind i problemer med emulatoren.

> Den er nok lidt nemmere at gå til hvis du også henter amiga-in-a-box
> http://aiab.emuunlim.com/
>
> -kræver en rom og en workbench.

Her er en HD installer version af Leander til Amiga:
http://www.users.bigpond.com/james.jacobs/download.html

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-12-03 06:59

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Spørg endelig hvis du render ind i problemer med emulatoren.

> Her er en HD installer version af Leander til Amiga:

Mange tak for hjælpen til jer begge to, nu kan jeg rigtigt komme til at
spille et af mine yndlings spil igen

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-12-03 16:23

Laziter [9440] wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om Amiga spillet Leander er blevet udgivet til
> PC?

Hej Benjamin.

Hold øje med den tråd jeg lige har startet i EAB:
http://eab.abime.net/forumdisplay.php?s=&forumid=17
Det er der de rigtige eksperter hænger ud!

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?