MSI KT6 Delta-FIS2R og SATA
Fra : Dennis Enøe

Dato : 07-12-03 14:38

Jeg har kigget lidt i manualen som jeg har downloadet,
jeg overvejer dette kort i min kommende opgradering.

Men nu sidder jeg og forvirrer mig selv, men kan man
smide en enkelt SATA harddisk på og køre den som
master (bootup) og så ha ide harddiske/cdrom på ide
portene for resten? for så ville jeg købe en sådan med
til og udnytte at jeg så kan ha lidt flere drev i puteren

Dennis

---

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 11-12-03 12:46