Bog om abombe-kemi=tælletil238.Nul math
Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-03 12:51

"Thomas Krogh" <thomas_alfa@hotFJERNmail.com> wrote in message
news:3fd2f21a$0$27447$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Prøv at forklar - klart og logisk - hvad det er du vil have udpeget. Kan
du det abe-Bo?

Faktisk mener visse forskere at måske også aber har hjerne-DNA nok til
civilisation,
men det er et spørgsmål om social arv.

Da du udtrykker interesse i det, så lad det ligge, eller ring.

Derimod har jeg fået fat i den bog af journalisten Ruth Lewin Sime, som T
Krogh hævder sandsynliggør at
Meitner har med-ære i Hahns skabelse af den grundforskning, som
USA-ingeniører brugte til at skabe atombomben.

Bogen dokumenterer at

1. William Ramsay's fissionsopdagelse var vigtig(ham
T Krogh ikke kunne finde noget om!)

2. at Einstein ikke var flygtning, men havde forladt Tyskland INDEN
nazierne kom til magten, og havde afvist NOGENSINDE at vende tilbage til sit
fædreland, som han nu foragtede af politiske grunde

3. at hverken Einstein eller Bohr bidrog til opdagelsen af fission

Otto Hahn var også i USA, ligesom Einstein, da Hitler kom til magten 1932-33
og var ærlig og modig,
da han i USA-medierne påpegede, at Hitler var idealist uden egoisme, og at
Hitlers
_jøde-kritik kun var bolsjevik-kritik _
- aversion mod kommunisme/stalinisme.

Einsteins krav om, at tyske kemikere og fysikere skulle vise anger efter
krigen, er så vanvittigt som at kalde Hitlers stenografidame og
maskinskriverske medskyldig i holocaust (hvad ny bog og film gør).

Fysikerne og kemikere havde slet ikke været taget med på råd, da Hitler
totalt afviste at investere i atombombe-ingeniørarbejdet, som landet ikke
havde tid eller resourcer til

At Einsteins proportionalitets-ligning om at dobbelt masse giver dobbelt
energi skulle have bidraget til Nobelprisvinder Hahns opdagelse af
uran-fissionen, tyder intet i bogen på.
At de der gav Nobelpris ikke skulle
kunne indse,
at fissionsarbejdet var kemikeren Hahns mere end fysikeren
Meitners, er helt utænkeligt.
Bogen angiver intet sagligt - fysik eller kemi - der taler imod deres
beslutning.
De var skandinaviens bedste videnskabsmænd, og hvis Meitner havde haft den
ære, som amerikanere efter krigen opdigtede, så er det den selvudslettende
Meitners egen dumme fejl, at hun aldrig pegede på noget i egen indsats af
værdi.
Ligesom Einstein forlod hun ikke Tyskland pga racisme, men pga egen
manglende kompetence.
Bogen påstår klogt, at hun var en STOR HUMANIST

"Hvad vil du helt flyve med, en pilot der er flink, eller en pilot der er
dygtig"

238 er massetal for en tung uran isotop og for at udvikle fissionsprocessen
og lægge den på den flade hånd til bombe- og akraft-ingeniørerne, krævedes
ikke evnen til at gange og dividere eller addere og subtrahere - kun evnen
til at tælle til 238.
Avanceret matematik og mange pi-decimaler er en snobbet skoleridt.
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Thomas Krogh

Dato : 07-12-03 19:36

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

(...)

> Faktisk mener visse forskere at måske også aber har hjerne-DNA nok til civilisation,
> men det er et spørgsmål om social arv.

Yderst interessant, abe-Bo. Men hvad var det du ville have udpeget i dit oprindlige indlæg (du
ved, det i dk.politik, du i din sædvanlige inkomptence svarer på her uden at skriver hvor du
laver FUT)?

(...)
> Da du udtrykker interesse i det, så lad det ligge, eller ring.

Du opfordrede til at finde noget forhånende, abe-Bo. Kunen du ikke præcisere hvad du heviste
til?

(...)
> [...]
> Meitner har med-ære i Hahns skabelse af den grundforskning, som
> USA-ingeniører brugte til at skabe atombomben.

Nej, det var nu ikke mig der giv dig linket til den. Det har du fået at vide før, men det
"glemte" du vel igen, abe-Bo?

(...)
> Bogen dokumenterer at
>
> 1. William Ramsay's fissionsopdagelse var vigtig(ham
> T Krogh ikke kunne finde noget om!)

Kan du citere denne gang, eller vil du - endnu engang - bare stikke flæbende af når du skal
dokumentere noget?

(...)
> 2. at Einstein ikke var flygtning, men havde forladt Tyskland INDEN
> nazierne kom til magten, og havde afvist NOGENSINDE at vende tilbage til sit
> fædreland, som han nu foragtede af politiske grunde

Fair nok, velsagtens. Man skal vel ikke have ret meget omløb i hovedet for at forstå en jødes
modvilje mod et land der systematisk myrder 6 millioner af een frænder? Vel, abe-Bo?

(...)
> 3. at hverken Einstein eller Bohr bidrog til opdagelsen af fission

Du turde ikke dokumentere det i dk.politik, kan jeg forvente at du vil dokumentere det her,
abe-Bo?

(...)
> At Einsteins proportionalitets-ligning om at dobbelt masse giver dobbelt
> energi skulle have bidraget til Nobelprisvinder Hahns opdagelse af
> uran-fissionen, tyder intet i bogen på.

Spændende om du vil citere det du mener understøtter dine påstande. Hvornår kan vi vente at se
det?

(...)
> At de der gav Nobelpris ikke skulle kunne indse,
> at fissionsarbejdet var kemikeren Hahns mere end fysikeren
> Meitners, er helt utænkeligt.

Du flæbede forresten tidligere at nobelpriser til bl.a. Bohr var givet af politiske grunde. Nu
siger du at nobelpriserne alene er givet af videnskabelgie grunde. Kan du overhvoedet hitetr ede
i havd du mener, abe-Bo?

(...)
> Ligesom Einstein forlod hun ikke Tyskland pga racisme, men pga egen
> manglende kompetence.
> Bogen påstår klogt, at hun var en STOR HUMANIST

Skriver bogen virkeligt at hun forlod Tyskland pga. af egen manglende kompetence, eller lyver du
igen, abe-Bo?

(...)
> [...]
> til at tælle til 238.
> Avanceret matematik og mange pi-decimaler er en snobbet skoleridt.

Er det derfor du stikker af fra debatten hvergang det bliver bragt op, abe-Bo?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-03 20:07

"Thomas Krogh" <thomas_alfa@hotFJERNmail.com> wrote in message
> Du opfordrede til at finde noget forhånende, abe-Bo. >

Og ingen kunne finde det som Københavns Politi har skønnet, at man måske
kan kalde racistisk - det var nemlig ikke noget om aber og åndsvage børns
opdragelse men _kun een linie_ i indlægget, nemlig at "alle muslimer bør
udvises"

Og faktisk er dette lovforslags-synspunkt også kernen i, at Z-kandidaten
Peter Nerup Buhl fik sin straf skærpet til frihedsberøvelse(betinget) ved
højesteret forrige uge.
At stille et reformforslag kan idag kaldes forhånelse.!
Glistrups muhamedanerlovforslag provokerer systemet extremt, og de kender
kun et modtræk - stalinistisk censur

> Kan du citere denne gang, eller vil du - endnu engang - bare stikke
flæbende af når du skal
> dokumentere noget?

Midt på side 27 i bogen står at
_Ramsay var afgørende for Hahn_
Bogen angiver intet fra Meitner, der var afgørende.

> [...]
at forstå en jødes
> modvilje mod et land der systematisk myrder 6 millioner af een frænder?

Politiken har i årevis løjet, at Einstein var flygtning
Men det var han altså ikke, når han forlod Tyskland i 1932 hvor nazierne var
et lille mindretalsparti uden magt
Bohr var heller ikke på nogen måde flygtning, da han foråret 1943 legalt
rejste til Sverige.
Hvad der evt. skete i krigens slutning, ændrer ikke på at Einstein var IKKE
FLYGTNING, da han fik en bedre ansættelse i USA(Princeton)

Men selvfølgelig - hvis der påstås at være muslimske flygtinge i Danmark,
hvor samtlige er bekvemmelighedsflygtninge, så kan man da godt også kalde
Einsteins søgen grønnere græsgange for "flugt fra politisk forfølgelse"
Vi har jo orwellsk nysprog, hvor racisme ikke har med racer at gøre og
flygte har ikke med flygte at gøre.

> Du turde ikke dokumentere det i dk.politik, kan jeg forvente at du vil
dokumentere det her,
> abe-Bo?

Jeg afventer, om der omsider er nogen på dk.videnskab, der har fundet noget
bevislig gavn fra de 2 pinger. Så bør også dk.politik læse det. Eller
manglen på det

> Er det derfor du stikker af fra debatten hvergang det bliver bragt op,
abe-Bo?

Selv vedr den påståede nødvendighed af over 5 decimaler på pi, har det vist
sig, at ingen kan sandsynliggøre gavn af sådan perfektionisme

Fra : Thomas Krogh

Dato : 07-12-03 21:20

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

(...)
> [...]
> opdragelse men _kun een linie_ i indlægget, nemlig at "alle muslimer bør

Du mener ikke sammenlignen med aber er problematisk, abe-Bo?

(...)

> Midt på side 27 i bogen står at _Ramsay var afgørende for Hahn_

Ah - glimrende. Betyder det at du godtager citater fra bogen som bevis?

(...)
> Bogen angiver intet fra Meitner, der var afgørende.

Lad os tage ovenstående svar først. Er citater fra bogen et bevis?

(...)
> Vel, abe-Bo?
>
> Politiken har i årevis løjet, at Einstein var flygtning
> Men det var han altså ikke, når han forlod Tyskland i 1932 hvor nazierne var
> et lille mindretalsparti uden magt.

Joda. Antisemitismen var udbredt og stærkt voksende første i 30'erne. Vidste du ikke det?

(...)
> Bohr var heller ikke på nogen måde flygtning, da han foråret 1943 legalt rejste til Sverige.

Det kan han da sagtens være.

(...)
> Hvad der evt. skete i krigens slutning, ændrer ikke på at Einstein var IKKE
> FLYGTNING, da han fik en bedre ansættelse i USA(Princeton)

Hvorfor tror du det?

(...)
> [...]
> Einsteins søgen grønnere græsgange for "flugt fra politisk forfølgelse"
> Vi har jo orwellsk nysprog, hvor racisme ikke har med racer at gøre og

Er "samtlige" bekvemmelighedsflygtninge? Hvordan ved du det, løgner-Bo?

(...)

> Jeg afventer, om der omsider er nogen på dk.videnskab, der har fundet noget
> bevislig gavn fra de 2 pinger. Så bør også dk.politik læse det. Eller
> manglen på det

Du skriver at bogen påviser det. Citér de afsnit fra bogen der påviser det.

(...)

> Selv vedr den påståede nødvendighed af over 5 decimaler på pi, har det vist
> sig, at ingen kan sandsynliggøre gavn af sådan perfektionisme

Næh, det er tværmod dig der er stukket af hvergang. Viste du nogensinde en GPS-model der kunne
give den nødvendige præcision med meget få decimaler?

Iøvrigt stikker du igen af fra en masse du ikke ahr lyst til at vise, løgner-Bo

Du flæbede bl.a. tidligere at nobelpriser til bl.a. Bohr var givet af politiske grunde. Nu siger
du at nobelpriserne alene er givet af videnskabelige grunde. Kan du overhovedet hitter ede i
havd du mener, abe-Bo?

Var der en specifik grund til at du ikke turde kommentere dit eget hykleri?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-03 05:22

> Ah - glimrende. Betyder det at du godtager citater fra bogen som bevis?

Jo bedre bog, jo stærkere er citater INDICIER
Jeg har ikke kaldt det beviser, udover måske i overskrifts-form, hvor
telegramstil er nødvendig, ligesom når man brainstormer. Citer ikke out of
context - udvis musikalitet. EB har som princip ikke at belaste løbesedler
og andre sensationsoverskrifter med spørgsmålstegn - de er underforståede..

> jødes

> Joda. Antisemitismen var udbredt og stærkt voksende første i 30'erne.
Vidste du ikke det?

Første voldelige forfølgelse skete ved Krystalnatten 1938

I Politiken 6 dec 03 kan du læse at Politiken dengang ikke oplevede dette
som politisk forfølgelse men som spontane pøbeloptøjer

> Det kan han da sagtens være.

Da jeg i min studietid sagde ja til scholarship på kemisk institut i
Tjekkoslovaket flygtede jeg fra kærestesorger. Er det i den stil at du mener
Bohr var flygtning?

Den jødiske sagfører Rothenberg adløs parolen og meldte sig som politisk
flygtninge og rejste bekvemt til Sverige i oktober 1943, men talrige gange
rejste han tilbage til København inden befrielsen, for at gå i Københavns
Byret og føre sine sager. Var han flygtning? Er muslimer der rejser ned at
hente kone og så her op igen, flygtninge

Talrige danske kriminelle der var ved at blive grebet for vold, tyveri og
bedrag "flygtede" til Sverige 1941-45.

IKKE

> Hvorfor tror du det?

Talrige bøger om Einstein oplyser at han længe havde hadet Tyskland, der
ikke gav ham så god løn som amerikanerne tilbød, og i 1932, altså længe før
der var noget at flygte fra, sagde han ja til højtlønnet job på Princeton
Universitet

Danmark,

> Er "samtlige" bekvemmelighedsflygtninge? Hvordan ved du det, løgner-Bo?

Hvis mange var ægte flygtninge, ville man tillade fair play debat om
flygtninge og lade kritiske partier udpege kritiske "anklagere" til
Udlændingestyrelsen, og kun hvis det kan bevises overfor sundt skeptiske
veluddannede indvandringsmodstandere, at historierne om flugt fra tortur og
dødsstraf er sande, skal asyl gives.
At man ikke tør retsprincipper, peger stærkt imod at alt er løgn, eller det
meste.

> (...)

> Du skriver at bogen påviser det. Citér de afsnit fra bogen der påviser
det.

Bogen rummer ingen indicier der taler for din Einsteinforherligende tese.
Kan du finde nogen. ? Så forklar, hvis fx du kan opleve Madsen-citatet som
indicie.

> Næh, det er tværmod dig der er stukket af hvergang. Viste du nogensinde en
GPS-model der kunne
> give den nødvendige præcision med meget få decimaler?

Jeg har intet usandt skrevet om GPS, som jeg glædes ved og
1600talskøbemhaverpolitichef Ole Rømer mm har meget af æren ved at finde
lysets hastighed - ikke Einstein. Jeg har altid vidst at succesive
approximationer kan give præcisere og præcisere stedbestemmelse - der er
ingen magisk grænse ved den cirka-meter-nøjagtighed der er nået. Og som
Einstein aldrig har bidraget til at nå.

> Du flæbede bl.a. tidligere at nobelpriser til bl.a. Bohr var givet af
politiske grunde. Nu siger
> du at nobelpriserne alene er givet af videnskabelige grunde.

En brainstormings-hypotese er ikke et postulat. Ofte udnævner Ekstrabladet
og BT folk til at være dømte i overskriften, men når du læser brødteksten
fremgår det at de FORMODER forbrydelse. Citer mig for at have kaldt muslimer
aber. Det har jeg aldrig på en seriøs måde,som jeg kunne dømmes for i en
injuriesag.

Jeg har provokeret frem, at selv den afysik-kloge Regnar Simonsen, som jeg
lærer meget af, kan ikke fremhæve noget praktisk gavn af Bohr eller
Einstein. Det er ikke bevis, men indicie.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 08-12-03 21:14

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

(...)

> [...]
> og andre sensationsoverskrifter med spørgsmålstegn - de er underforståede..

Men du godtager altså citater fra denne bog så bevis? Fint, så kan på samme vis godtage
beskrivelsen af Frisch/Meitners brug af M-E-Æ som bevis. Glimrende.

(...)

> Første voldelige forfølgelse skete ved Krystalnatten 1938

Irrelevant. antisemitismen - i særdeleshed fra nazisternes side - var både udbredt,
systematisert og stærkt voksende så tidligt som 1930. Og på ingen måde skjult eller tvetydig.
Det var en helt offcielt udmeldning fra nazistisk side.

(...)
Sverige.

> Da jeg i min studietid sagde ja til scholarship på kemisk institut i
> Tjekkoslovaket flygtede jeg fra kærestesorger. Er det i den stil at du mener
> Bohr var flygtning?

var du politisk forfulgt i danmark?

(...)
> Talrige danske kriminelle der var ved at blive grebet for vold, tyveri og
> bedrag "flygtede" til Sverige 1941-45.

Sikkert, men det gør selvsagt ikke alle til non-flygtninge.

(...)

> [...]
> der var noget at flygte fra, sagde han ja til højtlønnet job på Princeton

Einstein forlod skam frivilligt Tyskland, men det var sandeligt under påvirkning af nazismens
jødehad. Som smådum antisemit mener du selvfølgelig ikke at det betyder noget for en jøde at
læse i det kommende regeringspartis aviser at jøder er afskum, folkefjender, snyltere mv, men
for resten af verden er det ret indelysende.

(...)

> [...]
> veluddannede indvandringsmodstandere, at historierne om flugt fra tortur og

Hvorfor dog det, løgner-Bo? Asyllandet skal afklare om bevæggrunden for asylsøgning er korrekt,
ikke udsætte dem for en politisk inkvisation. Troede du det?

(...)
> At man ikke tør retsprincipper, peger stærkt imod at alt er løgn, eller det meste.

Hvad har "retsprincipper" med din foreslåede politiske inkvisation at gøre, løgner-Bo? Mener
du generelt mydigheder afgørelser skal træffes af folk der - politisk - er i opposition til den
de skal vurdere?

(...)

> Bogen rummer ingen indicier der taler for din Einsteinforherligende tese.

Så du kan ikke bevise din påstand abe-Bo? Tænkte jeg nok.

Hvad skete der forresten med din påstand om at Hahn betød mere end Einstein? Vil du snart bevise
det?

(...)
> Kan du finde nogen. ? Så forklar, hvis fx du kan opleve Madsen-citatet som indicie.

At der står at Meitner beregnede energimængde på basis af M-E-Æ, og at det stemte 100% overens?

(...)

> Jeg har intet usandt skrevet om GPS, som jeg glædes ved og
> 1600talskøbemhaverpolitichef Ole Rømer mm har meget af æren ved at finde
> lysets hastighed - ikke Einstein.

Du forklarede aldrig hvordan man skulle opnår tilstrækkelig præcision i GPS systemet hvis man
ikke 1) bruger den komplette formel (inklusive den relativistiske komponent), og 2) bruger en
model af kloden der er nøjagtig nok. Vil du opstille beregningen nu? Prøv at vise hvordan du
vil opnå en præcision på bedre end 20 meter, hvis du 1) ignorerer den relativitiske komponent og
2) bruger en model af kloden der kun er præcis til 3. eller 4. decimal.

(...)
> [...]
> approximationer kan give præcisere og præcisere stedbestemmelse - der er
> ingen magisk grænse ved den cirka-meter-nøjagtighed der er nået. Og som

Hvordan vil du stedbestemme med tilstrækkelig præcision, hvis dit udgangspunkt er for
unøjagtigt? Hvis usikkerheden på dit signal er dårligere end 20 meter, så ved du ikke om du
befinder dig 20 meter til den ene eller ande side for et givet punkt, uanset hvormange gange du
har kalibreret det.

(...)

> En brainstormings-hypotese er ikke et postulat.

Så du mener ikke Nobelprisen betyder noget, med mindre det er Hahn der får den? Det er meget
uforståligt hvad du skriver. Kunne du ikke prøve at forklare det med dine egne ord?

(...)
> [...]
> aber. Det har jeg aldrig på en seriøs måde,som jeg kunne dømmes for i en

Hvis du ikke mener det på en seriøs måde, hvorfor skriver du det så abe-Bo? Var det en smutter
ligesom dengang du introducerede ordet "jødefysik", men havde for lidt selvrespekt til at
erkende det, løgner-Bo?

(...)
> Jeg har provokeret frem, at selv den afysik-kloge Regnar Simonsen, som jeg
> lærer meget af, kan ikke fremhæve noget praktisk gavn af Bohr eller
> Einstein. Det er ikke bevis, men indicie.

Altså ligesom du ikke kan fremhæve Hahn-gavn?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-03 22:11

> [...]
skjult eller tvetydig.
> Det var en helt offcielt udmeldning fra nazistisk side.

Dvs at jeg er flygtning hvis jeg emigrerer ud af DK fordi man forfølger mig
med onskabsfuld §266b-censur(som forhåner min friheds-religion)?

Ingen havde krummet et hår på Einsteins hoved eller truet ham - han var ikke
flygtning og det er næppe een eneste herboende muslim.

> Sikkert, men det gør selvsagt ikke alle til non-flygtninge.

Den store humanist dr Best, SS, havde iscenesat maskerade, hvor han forærede
danske jøder et ufarligt flygtninge-martyrium, da han lovede ingen tysk
kystpoliti oktober 1943, så man trygt kunne sejle i komfortable
dieselfiskerbåde til Sverige.
Eneste skurke var danske fistere, der tog hampre priser, især da kun få,
fattige østjøder (ikke-danskere, men herboende tyske flygtninge) manglede at
rejse til Sverige. Der var fra oven besluttet at nogle få symbolske
"Holocaust-ofre" skulle dø af alderdom i Theresienstadt..
Af de få titusinder der døde i kz , var naturlige dødsårsager nok også
dominerende.

> [...]
> læse i det kommende regeringspartis aviser at jøder er afskum,
folkefjender, snyltere mv, men
> for resten af verden er det ret indelysende.

Man havde indset, at hans type fysik er totalt værdiløs. Med et afskyeligt
ord kaldte man teoretisk ubrugelig fysik for "jødefysik"
Pga sin videnskabelige inkompetence måtte Einstein forlade
MaxPlanck-institutternes overlegne civilisation og søge job i
Princeton-pop-verdenen

> At der står at Meitner beregnede energimængde på basis af M-E-Æ, og at det
stemte 100% overens?

Det har du og Madsen skrevet talrige gange men uden at forklare *hvorfor*
det gavnede atombomben. Ved I noget om kernefysik? Så vis det og BEGRUND.

> [...]
relativitiske komponent og
> 2) bruger en model af kloden der kun er præcis til 3. eller 4. decimal.

Hvordan har du opfundet en relativistisk komponent i GPS?

Taler du om decimaler efter meter eller kilometer, angivelse af
koordinater?

> [...]
ved du ikke om du
> befinder dig 20 meter til den ene eller ande side for et givet punkt,

Er Greenwich-punktet unøjagtigt? Det er _defineret_ som nøjagtigt.
Giv mig et sted at stå og jeg kan flytte jorden, vitsede Arkimedes.
Ved at justere udfra landkort kan måske uendelig GPS-præcision opnås - uden
brug af Einstein-filosofi

> [...]
abe-Bo? Var det en smutter
> ligesom dengang du introducerede ordet "jødefysik", men havde for lidt

*Citer ordret*
min brug af ordet jødefysik
og du vil se, at jeg - som i dette indlæg - aldrig har udtrykt sympati med
racisme - eller kaldt muslimer aber eller andet du hallucinerer om

Fra : Thomas Krogh

Dato : 08-12-03 22:42

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

(...)

> Dvs at jeg er flygtning hvis jeg emigrerer ud af DK fordi man forfølger mig
> med onskabsfuld §266b-censur(som forhåner min friheds-religion)?

Du kan da prøve. Spørgsmålet er om der er nogen der har en rationel grund til at tro at du er
reelt forfulgt.

(...)
> Ingen havde krummet et hår på Einsteins hoved eller truet ham - han var ikke
> flygtning og det er næppe een eneste herboende muslim.

Einsteins forudsigelser viste sig jo at være 100% korrekte. Inden 13 år efter hans afsked med
Tyskland havde nazisterne likvideret bl..a 6 millioner jøder.

(...)
> [...]
> "Holocaust-ofre" skulle dø af alderdom i Theresienstadt..
> Af de få titusinder der døde i kz , var naturlige dødsårsager nok også

Altså tilbage til dine benægter-løgne igen, abe-Bo.

(...)

> Man havde indset, at hans type fysik er totalt værdiløs.

Hvem er "man"? Tvinger dine antisemitisme dig til at digte igen, løgner-Bo?

(...)
> Med et afskyeligt ord kaldte man teoretisk ubrugelig fysik for "jødefysik"

Et afskyligt ord som du - i din frådende antisemitisme - har været så ihærdig for at indføre i
gruppen.

(...)
> Pga sin videnskabelige inkompetence måtte Einstein forlade
> MaxPlanck-institutternes overlegne civilisation og søge job i
> Princeton-pop-verdenen

Tsk, tsk, tsk. Dine frådende løgne bliver da værre og værre, løgner-Bo. Du er så langt ud at du
helt at opgivet at bare lade som om du kan dokumentere noget, er det ikke rigtigt?

(...)

> Det har du og Madsen skrevet talrige gange men uden at forklare *hvorfor*
> det gavnede atombomben.

Det har du fået forklaret adskillige gange. Det forklarede processen, viste hvad energimængde
der var tale om, hvordan den skulle beregnes og dermed eksplicit, præcist og entydigt gav
opskriften på hvordan byggeklodsen - den simple fissionsproces - for al fremtidig
fissionsenergi - hvad enten den er kontrolleret eller ukontrolleret - så ud. Simple bondefornuft
da første Meitner's analytiske evner gennemskuede observationerne og brugte Bohr's og Einsteins
gennemtænkte ingeniørklar modeller. Hahn var helt værdiløs i denne sammenhæng. Han kunne - som
du rigtigt observerer - kun tælle til 238, og var derfor en ubetydlig brik.

(...)

> Hvordan har du opfundet en relativistisk komponent i GPS?

Det har du fået forklaret adskillige gange i dk.videnskab, både med tekst og links. Check selv
efter.

(...)
> Taler du om decimaler efter meter eller kilometer, angivelse af koordinater?

Decimaler i forhold til den model (datum) af kloden, der bliver brugt i GPS systemet.

(...)

> Er Greenwich-punktet unøjagtigt? Det er _defineret_ som nøjagtigt.

Sikkert, men hvis du er ligeglad med de sidste 20 meters præcision i GPS signalet, så ved GPS'en
ikke om du står på punktet eller 20 meter ved siden af. Formålet med en GPS er at vise - med så
megen nøjagtighed som muligt - *hvor* du er.

(...)
> Giv mig et sted at stå og jeg kan flytte jorden, vitsede Arkimedes.
> Ved at justere udfra landkort kan måske uendelig GPS-præcision opnås - uden
> brug af Einstein-filosofi

Hvordan kan man justere ud fra landkort, hvis man ikke har de sidste 20 meters præcision? Hvis
jeg ved hvor jeg befinder mig, har jeg ikke brug for en GPS til at vise mig det. Den skal kunne
beregne hvor jeg er *alene* ud fra signalet fra satelliterne. Hvordan vil du gøre det for et
*vilkårligt* punkt på kloden?

(...)

> *Citer ordret*
> min brug af ordet jødefysik

Er gjort snesevis af gange. Du har som den rablende antisemit du er introduceret ordet i gruppen
og brugt det flittigt. Passer fint med dit had til jøder som Bohr, Meitner og Einstein, din
holocaustbenægtelse og din temmeligt ukritiske begejstring for nazisterne.

(...)
> og du vil se, at jeg - som i dette indlæg - aldrig har udtrykt sympati med
> racisme - eller kaldt muslimer aber eller andet du hallucinerer om

Du har skam meget ofte udtrykt sympatier med racister, løgner-Bo. Din nazi-hvidvaskning er
veldokument og der er flere gange dømt for racisme. Lad nu være med at lade som om dine åbenbart
maniske tendenser har svækket din hukommelse mere end den har.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-03 23:01

> [...]
> tvetydig.

> Du kan da prøve. Spørgsmålet er om der er nogen der har en rationel grund

Præcis så meget som når Einstein flæbede at den unazistiske Weimarrepublik
ikke respekterede Nobelpris og lod ham få gode forskningsbevilginger
eller når bøsser fra Teheran påstår at det er ulovligt at bære cowboybukser
så de er på flugt for tortur og dødsstraf

> Et afskyligt ord som du - i din frådende antisemitisme - har været så
ihærdig for at indføre i
> gruppen.

Jeg har ingen tabuer og har kritiseret naziernes brug af ordet

THOMAS KROGH LYVER AT HAN HAR LINK OG COPYPASTE OM, AT JEG BRUGTE ORDET
ANTISEMITISK, men som altid er der ikke beviser eller dokumentation af nogen
art bag hans mudderkast.

> Decimaler i forhold til den model (datum) af kloden, der bliver brugt i
GPS systemet.

Den model specificerer ikke en bestemt længdeenhed

> Du har skam meget ofte udtrykt sympatier med racister, løgner-Bo. Din
nazi-hvidvaskning er
> veldokument og der er flere gange dømt for racisme.

RAcist betyder idag fædrelandskærlig

Jo det har jeg udtrykt sympati for

Hvis nogen kunne sandsynliggøre jødekritik i mine indlæg ville de
copypaste - men det har ingen evnet i 9 år, så de er alle løgnhalse.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 08-12-03 23:15

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

(...)

> [...]
> eller når bøsser fra Teheran påstår at det er ulovligt at bære cowboybukser
> så de er på flugt for tortur og dødsstraf

Er der rationel grund til at tro at det danske samfund - som det spirende nazistiske - vil
likvidere millioner, alene fordi de tilhører et forkert folk, eller får det ud over din
forstand?

(...)

> Jeg har ingen tabuer og har kritiseret naziernes brug af ordet

Men du har været ekstremt ihærdig med at få det introduceret, løgner-Bo. Det lægger sig fint op
af dine nazi-hvidvaskning, til holocaust-fornægtelse og dit had til jødiske forskere.

(...)
> THOMAS KROGH LYVER AT HAN HAR LINK OG COPYPASTE OM, AT JEG BRUGTE ORDET
> ANTISEMITISK, men som altid er der ikke beviser eller dokumentation af nogen
> art bag hans mudderkast.

Tsk, tsk, tsk. Man skal da ikke være særligt vidende før man kan gennemskue forbindelsen mellem
din racisme, dit had til jødiske forskere, din holocaust-benægtelse, din nazi-hvidvaskning etc.
etc. Du er alt for gennemskuelig, løgner-Bo.

(...)

> Den model specificerer ikke en bestemt længdeenhed

Irrelevant. Om du regner i nautiske mil, grader/minutter/sekunder eller i meter er mig et fedt.
Kom bare i gang med beviset. Også på de ting du klippede væk:

Vil du bevise det eller vil du ikke?

Eller vil du helst klippe det væk, som du klipper alt det andet væk der går imod dit maniske
Einstein-had? Hvad bliver der af dine bondefornuft, Bo? Den er helt forsvundet. Hvordan kan
det være?

(...)

> RAcist betyder idag fædrelandskærlig
>
> Jo det har jeg udtrykt sympati for

Så hvad brokker du dig for, løgner-Bo Kan du ikke engang huske fra dit ene indlæg til det næste?

(...)
> Hvis nogen kunne sandsynliggøre jødekritik i mine indlæg ville de
> copypaste - men det har ingen evnet i 9 år, så de er alle løgnhalse.

Der er skam masser citater fra dig der viser din racisme, dit had til jødiske forskere, din
holocaust-benægtelse, din nazi-hvidvaskning etc.etc. Du har endda fået dem citeret utallige
gange. Hans Hüttel har en fin samling af dem, som du aldrig har kunnet modbevise eller ville
gendrive. Kan du ikke huske det, løgner-Bo?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-03 01:29

> [...]
citeret utallige
> gange. Hans Hüttel har en fin samling af dem, som du aldrig har kunnet

Ja, Selvom Hans Hyttel har lavet en citatsamling med det værste af det
værste fra mig, kan du og andre stadig ikke copypase et eneste eksempel på
noget, som en byret ville kunne tolke som antisemitisme
Og ingen har forsøgt at dokumentere, for man ved at faktuelt set er det
_umuligt_. Kun skønlitterær læsen mellem linierne kan bekræfte fordomme.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 09-12-03 19:02

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

(...)

> Ja, Selvom Hans Hyttel har lavet en citatsamling med det værste af det
> værste fra mig, kan du og andre stadig ikke copypase et eneste eksempel på
> noget, som en byret ville kunne tolke som antisemitisme

Hvad ævler du om? Hvad skal byretten blandes ind i din antisemitisme for?

(...)
> Og ingen har forsøgt at dokumentere, for man ved at faktuelt set er det
> _umuligt_. Kun skønlitterær læsen mellem linierne kan bekræfte fordomme.

Hvad tror du selv dine skriverier signalerer, løgner-Bo?

Hvis de projicerer noget andet end det du mener, har du så ikke et problem, hvis du ønsker at
oplyse, debattere eller informere folk? Der er ikke andre budskaber i en tekst, end den læseren
kan få ud af af det. Forfatterens regel nummer et.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-03 19:35

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message
>
> (...)

> Hvad ævler du om? Hvad skal byretten blandes ind i din antisemitisme for?

Udtrykket at noget kan holde i byretten er synonymt med at der er et minimum
af BEVISER

Der har aldrig været mindste tendens til beviser, når du i dine indlæg har
oplevet jødekritik i mine indlæg.. Ingen kan underbygge dine hallucinationer
med ordret citat.

> [...]
tekst, end den læseren
> kan få ud af af det. Forfatterens regel nummer et.

Man dømmer ikke på hvad noget "projicerer". Man dømmer på hvad er objektivt
underbygget og videnskabeligt entydigt. Ikke følelser men fornuft.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 09-12-03 21:32

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

(...)

> Udtrykket at noget kan holde i byretten er synonymt med at der er et minimum af BEVISER

Hvorfor skulle din antisemitisme i retten?

(...)
> Der har aldrig været mindste tendens til beviser, når du i dine indlæg har
> oplevet jødekritik i mine indlæg.. Ingen kan underbygge dine hallucinationer
> med ordret citat.

Joda men hver eneste gang jeg viser hvad der udstråler antisemitisme i dine indlæg, klipper du
det væk og sprinegr til noget andet. Helt som du gør du du skal påvise Hahn's betydning,
dokumentere det eller det andet. Altid stikker du af og klipper væk. Du vil hellere diskutere
dine egen stank.

(...)

> Man dømmer ikke på hvad noget "projicerer".

Joda. Hvad skulle man ellers dømme på. Hvad kan en læser få ud af en tekst andet end det indtryk
den efterlader hos ham? Hvad din intention med at skrive er komplet ligegyldig, hvis du ikke
kan få den "ud over kanten".

(...)
> Man dømmer på hvad er objektivt underbygget og videnskabeligt entydigt. Ikke følelser men
fornuft.

Præcis, og eftersom dine indlæg er rent subjektive udelukkende indeholder udokumenterede
påstande og ligegyldige citater, er det op til læseren selv at danne sig et indtryk af hvad du
mener. Det fgår dig ret entydigt til at fremstå som en antisemittisk landsbytosse, uden et snus
bondefornuft.

Hvis du har ønsket at fremstå på anden måde, har du altså fejlet komplet. Spekulerer du
nogensinde over hvordan dine indlæg virker på læserne? Helt seriøst?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-03 08:56

> Joda. Hvad skulle man ellers dømme på. Hvad kan en læser få ud af en tekst
andet end det indtryk
> den efterlader hos ham?

Man skal kun dømme, hvis akut nødværge tvinger til strafsanktion, der
forebygger fremtidig ulykke.

I krig kan propagandaløgn undskyldes.

I fredstid glemmer man at sige som vor civilisations og demokratis
grundlæggere, Sokrates og Descartes mm "Det eneste vi ved er at vi intet
ved" "Man bør tvivle om alt".

Krigsforbryder-retssager forebygger ikke fremtidige krigsforbrydelser. Så
lad historieskrivningen anvende AL RIMELIG TVIVL SKAL KOMME ANKLAGEDE TIL
GODE principperne

> Hvis du har ønsket at fremstå på anden måde, har du altså fejlet komplet.
Spekulerer du
> nogensinde over hvordan dine indlæg virker på læserne?

Jeg lægger vægt på, at indlæggene fører imod sandhed, og intet usandt
rummer, Jeg skal ikke vinde en popularitetskonkurrence,

Dit postulat om antisemitisme hos mig er et fuldemands-postulat uden
indicier til at underbygge det, og at du gør dette tydeligt, er blandt mine
triumfer.
Lissom da Anders Peter Johnsen var så trængt, at ham måtte opfinde en så
lodret retssals-løgn, at han krøb til korset og dementerede uden forbehold.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 10-12-03 19:35

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

(...)

> Man skal kun dømme, hvis akut nødværge tvinger til strafsanktion, der
> forebygger fremtidig ulykke.

Du snakker udenom. Jeg taler om helt basal kommunikation. Spørgsmålet er simpelt: Hvad kan en
> [...]

> I fredstid glemmer man at sige som vor civilisations og demokratis
> grundlæggere, Sokrates og Descartes mm "Det eneste vi ved er at vi intet

Sikkert, men hvorfor fremgår det så ikke af dine indlæg? Hvorfor virker alt det du skriver som
en gang fordomsfuldt racistisk og antisemittiske nonsens? Hvis dit ønske er at få en debat i
gang og relevamte og aktuelle emner, på basis af en sund kritisk sans, hvorfor prøver du så ikke
det? Dine indlæg er ikke andet end gentagelser, og ynkelige flugt hvergang du skal underbygge
dine teorier.

Ingen analyse, ingen kritisk sans, ingen bondefornuft. Hvorfor tror du det er endt på den måde?

(...)
> Krigsforbryder-retssager forebygger ikke fremtidige krigsforbrydelser. Så
> lad historieskrivningen anvende AL RIMELIG TVIVL SKAL KOMME ANKLAGEDE TIL
> GODE principperne

Sikkert, men hvorfor prøver du så ikke at føre en faktuel debat på de præmisser? Magter du det
ikke, eller tror du rent faktisk selv at det er sådan dine indlæg virker?

(...)

> Jeg lægger vægt på, at indlæggene fører imod sandhed, og intet usandt
> rummer, Jeg skal ikke vinde en popularitetskonkurrence,

Hvis dine kriterier er sandhed, er det gået helt galt for dig. Du er notorisk een af de største
løgnere i gruppen, og er afsløret utallige gange. Hvis du så havde så meget selvrespekt at du
kunne erkende fejl ville det nok hjælpe dig, men da du er lige så kendt for at lyve videre,
krybe udenom og ellers bare klippe alle ubehagelige spørgsmål, samt dine egne
dokumentaionsforpligtelser væk, så er du endt som den pauseklovn du er. Hvorfor er det vigtigt
for dig?

(...)
> Dit postulat om antisemitisme hos mig er et fuldemands-postulat uden
> indicier til at underbygge det, og at du gør dette tydeligt, er blandt mine
> triumfer.

Ah - så du tror at hvis du bare klipper det væk, så eksisterer det ikke, ligesom du gør med alle
de andre spørgsmål du ikke tør svare på? Det vil sige at din "triumf" er at du kan klippe noget
væk?

(...)
> Lissom da Anders Peter Johnsen var så trængt, at ham måtte opfinde en så
> lodret retssals-løgn, at han krøb til korset og dementerede uden forbehold.

Jaså, løgner-Bo? Og hvad er det du mener jeg må dementere? At du er en stinkende antisemit?
Tror du at jeg dementerer det det, bare fordi du klipper det væk? Så er du vist endnu mere gal
end rygterne siger.

mvh

Thomas Krogh