new age m. rådhusklokker ?
Fra : TDJ

Dato : 07-12-03 12:42

Jeg har et kassettebånd med noget new-age musik, som har
rådhusklokkerne (København) som gennemgående tema.

Jeg vil gerne ha' dette på CD, men har ikke skrevet kunstnerens
navn eller titel på pladen ned.

Hvem ved hvad den plade hedder ?

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 07-12-03 20:02

"TDJ" <myicq@gmx_fjernmig_.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> rådhusklokkerne (København) som gennemgående tema.
>
> Jeg vil gerne ha' dette på CD, men har ikke skrevet kunstnerens

Uden at have hørt den, kunne jeg sagtens forestille mig at der er tale om
"Bells of Copenhagen" med Klaus Schønning: www.schonning.dk

--
/Thomas Hillebrandt

....replace .kom with .com to get a valid address...