værkstedshåndbog til Audi 100/A6 V6 fra 93~
Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 07-12-03 12:24

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan få fat på en
værkstedshåndbog til ovenstående modeller?

Pft
Ole

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 07-12-03 12:45

On Sun, 7 Dec 2003 12:24:24 +0100, "Ole Slott Jensen"
<slott@mail.tele.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan få fat på en
>værkstedshåndbog til ovenstående modeller?
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0837603749/qid=1070797432/sr=1-7/ref=sr_1_7/103-4381899-3834246?v=glance&s=books

/Hans

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 07-12-03 14:16

Hej Hans

Tak skal du have. Men sikke en pris!! 2400 kr.

Jeg har set på andre manualer, men problemet er at de ikke dækker V6'er. Ved
du om den manual, du foreslåer, gør det?

Hilsen
Ole

Fra : Niels Bengaard

Dato : 07-12-03 14:31

> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan få fat på en
> værkstedshåndbog til ovenstående modeller?

Man kan købe kopier af originale værksteds- CDér eller DVDér til en masse
bilmærker på EBAY.
Gå ind på www.ebay.co.uk og søg på Audi og manual, så skal du bare se.

Niels

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 19:33

"Ole Slott Jensen" <slott@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan få fat på en
> værkstedshåndbog til ovenstående modeller?

Jeg bruger "So wirds Gemacht" fra Delius Klasing Verlag, de har også en på
Audi 100 / A6 incl 82-140 Hk TDI.
ISBN: 3-7688-0702-9
Kan bestilles on-line for 19,90 EUR.
Eller ved Køsters Auto boghandel i Randers, der er den nok lidt dyrere.

De er selvfølgelig på tysk, men man behøves ikke at være nogen adler (ørn)
til tysk for at kunne bruge dem.
Personligt kan jeg bedre lide "So wirds Gemacht" fremfor Haynes.

Prøv dette link:

http://www.delius-klasing.de/cgi-bin/shop.pl?action=detail&artid=702&id=1070
821527154&thema=0&rubrik=4

Claus Peteresen