Golf2
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 07-12-03 10:27

Hej

min golf2 har det ikke så godt den vil sku ikke starte, den derjerdundt men
vil ikke "Tage" ved der er batari på der er benzin på , og der kommer benzin
frem til benzin filtret, hvordan tjecker jeg om der er gnist på tændrørene,
og hvis der ikke er hvad kan jeg så gøre ved det???

Fra : SNiP

Dato : 07-12-03 12:22

Dorthe, Rose & Anders wrote:
> [...]
> , og der kommer benzin frem til benzin filtret, hvordan tjecker jeg
> om der er gnist på tændrørene, og hvis der ikke er hvad kan jeg så

Det sikreste, og også den mest korrekte måde er at skrue tendrøret ud, lægge
det på blokken, turne motoren, og observere gnister, dette bevirker at du
også tester tændrøret, og du er ikke i fare for at få stød, alternativt kan
du hive tændrørshætten af, og turne, kilder det i nallen, ja så er der sovs
på.

Disclaimer, jeg tager ikke noget ansvar for organfejl ved sidstnævnte
fremgangs metode.

/J

Fra : MM

Dato : 07-12-03 16:01

> [...]
tændrørene,
> og hvis der ikke er hvad kan jeg så gøre ved det???

Kender nogen som havde det problem med deres golf2'r, der var det et nyt
strømfordelerdæksel som skulle til...

~M