MS Windows
briani 27239
Java runtime installationsproblemer
Fra : Kim Larsen

Dato : 07-12-03 09:40

Jeg har er problem med at downloade Java runtime fra www.sun.com. Den
fortæller mig at der er en "internal error" når jeg kommer til selve til
download-fasen. Er det i min PC eller hos Sun den er ? Jeg har haft Java
runtime installeret før men afinstallerede den i forbindelse med et forsøg
på at få noget virtual machine fra Java installeret. Dette lykkedes men er
afinstalleret igen og nu ville jeg bar gerne have Java Runtime
geninstalleret. Hvad gør jeg ? Håber nogen kan hjælpe mig.

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-03 16:27

In article <3fd2e759$0$130$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kl2607x@yahoo.dk says...
> fortæller mig at der er en "internal error" når jeg kommer til selve til
> download-fasen. Er det i min PC eller hos Sun den er ? Jeg har haft Java

"Installation" eller "Offline installation" ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-12-03 19:34

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kl2607x@yahoo.dk says...
Java

> "Installation" eller "Offline installation" ?

Tak for hjælpen. Jeg har lige netop løst problemet selv for en time siden.
Det var et af de mange tilfælde hvor Windows ikke kan finde ud af at
afinstallere 100 % og det var Java altså ikke helt vild med.

Med venlig hilsen
Kim Larsen