MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Internet Explorer 6.0
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-12-03 00:53

Hej Folkens

Er det her, jeg kan spørge om forhold vedrørende Microsoft XPs Internet
Explorer 6.0..?

Jeg har to problemer:

- For det første er der en række foretrukne, som jeg nok kan slette - men
som er der igen, næste gang jeg starter min PC. Hvordan bliver jeg dem
endeligt kvit..?

- For det andet kommer nogle gange et porno-vindue frem, som er svært at
komme ud af (den vil have, at jeg skal klikke "yes" i en dialogboks, og det
vil jeg ikke), så jeg må lukke programmet frem program-manageren. Jeg har
ikke været inde på en pornoside (fra denne computer ), og aner ikke,
hvorfra den kommer. Hvordan får jeg den fjernet..?

Håber I kan hjælpe - eller fortælle mig, hvor jeg kan få hjælp.

Tak.

--
Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-12-03 11:10

Jan W Nielsen wrote:

> Jeg har to problemer:

Rigtig gruppe tilsyneladende fundet - sorry, venner.

--
Jan W Nielsen

Fra : Dieter Lauff

Dato : 07-12-03 17:25

Har du været inde i mappen "Foretrukne" og slettet genvejene der?

Hvis du vil undgå pop-ups, findes der en del programmer (f.eks. Webwasher),
du kan installere.
mvh
Dieter Lauff

Fra : Bossy

Dato : 10-12-03 22:32

brug den her popup stopper
http://www.analogx.com/contents/download/network/pow.htm den er gratis og
den blokere KUN for de sider man be'r den om