2 seriøse problemer i XPs Internet Explore~
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-12-03 00:55

Hej Folkens

Er det her, jeg kan spørge om forhold vedrørende Microsoft XPs Internet
Explorer 6.0..?

Jeg har to problemer:

- For det første er der en række foretrukne, som jeg nok kan slette - men
som er der igen, næste gang jeg starter min PC. Hvordan bliver jeg dem
endeligt kvit..?

- For det andet kommer nogle gange et porno-vindue frem, som er svært at
komme ud af (den vil have, at jeg skal klikke "yes" i en dialogboks, og det
vil jeg ikke), så jeg må lukke programmet frem program-manageren. Jeg har
ikke været inde på en pornoside (fra denne computer ), og aner ikke,
hvorfra den kommer. Hvordan får jeg den fjernet..?

Håber I kan hjælpe - eller fortælle mig, hvor jeg kan få hjælp.

Tak.

--
Jan W Nielsen

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Leo.E

Dato : 07-12-03 02:52

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message news:<3fd26c25$0$17597$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> [...]
> end
>
> begin 666 smile.gif
> M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
Kør cwshredder, download nede i bunden:
http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
og installer så-start page guard:
http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml

Leo

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 07-12-03 11:04

Leo.E wrote:

> Kør cwshredder, download nede i bunden:
> http://www.spywareinfo.com/~merijn/cwschronicles.html
> og installer så-start page guard:
> http://www.webattack.com/get/startpageguard.shtml

Tak, Leo..!

--
Jan W Nielsen

Fra : Leo.E

Dato : 07-12-03 20:10

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message news:<3fd2fae0$0$27340$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> Tak, Leo..!
Velbekomme :)

Fra : Kispus

Dato : 08-12-03 23:53

> - For det første er der en række foretrukne, som jeg nok kan slette - men
> som er der igen, næste gang jeg starter min PC. Hvordan bliver jeg dem
> endeligt kvit..?

I Foretrukne er der en menu der hedder: Arranger.
derfra kan du slette og flytte !

> [...]
det
> vil jeg ikke), så jeg må lukke programmet frem program-manageren.

Jeg fik engang et link fra een i NG, det var en porno-side, men gud fri mig
vel, lige så snart jeg havde lukket et vindue var der et nyt og så blev det
bare ved og ved. Jeg holdt knappen "Alt" nede og trykkede på F4
hurtigt efter hinanden. Til sidst stod der på skærmen:
Du kan nu lukke din komputer
Den metode kvæler det hele.
John