Fed BMW E36
Fra : Søren Pedersen

Dato : 06-12-03 23:35

Hej

Overvejer meget at skifte Polo'en ud med en 3 serie Bmw. Har kigget lidt
rundt på nettet, men ville lige høre om i ikke kender nogle gode
eksemplarer....

Nogen der ved hvor der står en fed 320 eller 325 til salg...... Krav : E36,
gerne Coupe, max 135000.....

Venlig Hilsen Søren

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-12-03 23:45

On Sat, 6 Dec 2003 23:34:50 +0100, "Søren Pedersen"
<polopower@cool.dk> wrote:

>Nogen der ved hvor der står en fed 320 eller 325 til salg...... Krav : E36,
>gerne Coupe, max 135000.....

Det byder du jo blot på denne '95 325 Coupe - dén har vist, hvad du
ønsker: www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=342764&page=1

/Mogens

Fra : Søren Pedersen

Dato : 06-12-03 23:57

Hej

Har kigget lidt på denne. Hvad syntes I ?

http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=341767&page=2

Søren

Fra : Morgan Jones

Dato : 07-12-03 00:05

> Har kigget lidt på denne. Hvad syntes I ?

*lol* Ja - Det ligner jo en bil som er blevet kørt blidt og kærligt.

Morgan

Fra : Søren Pedersen

Dato : 07-12-03 00:09

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> *lol* Ja - Det ligner jo en bil som er blevet kørt blidt og kærligt.
>
> Morgan

Ja, det er rigtigt, men jeg syntes farven er fed og modellen altså 320 coupe
er lige hvad jeg leder efter....

Søren

Fra : Thomas

Dato : 07-12-03 00:11

Ja, jeg ville aldrig købe en bil der var chippet, sænket, eller med store
fælge. Der er somregel en grund til at folk har gjort det, og det er ikke
for at køre blød-hat-kørsel. Man kan selv gøre alle de ting når man har
fundet sin drømmevogn

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 00:13

"Thomas" <bambanos@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Man kan selv gøre alle de ting når man har
> fundet sin drømmevogn

Hvem skal man efterfølgende sælge den til efter endt brug... for at
følge din tankegang..?

Hr. Bjørn

Fra : Thomas

Dato : 07-12-03 00:16

Aner det ikke?

Til nogen der hopper på den`? Jeg gider ikke have et mørbanket karrosse,
men vi er da heldigvis forskellige, også når der skal sælges

Mvh
Thomas

Fra : Lars

Dato : 07-12-03 11:54

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <bambanos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Hvem skal man efterfølgende sælge den til efter endt brug... for at
> følge din tankegang..?

Pil alle brian tingene af og sælg den standard, sælg så brian udstyret
bagefter,
det virker.

Mvh Lars

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 07-12-03 01:25

> [...]
ikke
> for at køre blød-hat-kørsel. Man kan selv gøre alle de ting når man

Her er da virkelig tale om generalisering, der vil noget! Personligt har
jeg sænket min Alfa og udstyret den med 17" for udseendet skyld. Der er
sgutte plads til at anvende bilens køreegenskaber (std. eller ej) særlig
mange steder på de danske veje, hvor det samtidig kan foregå bare
nogenlunde forsvarligt... Derudover hár jeg rent faktisk overvejet en
chipning. Ikke for at opnå flere heste, der kan bruges i
lyskrydsdueller, men blot for at få flyttet lidt moment ned i de lave
omdrejninger.

\Mandal, der mener, at ekstraudstyr ligeså godt kan være bevis på
entusiasme (med god bilpleje som følge), som det kan være bevis på
"Brian"-kørsel

Fra : Allan Møller

Dato : 07-12-03 07:00

> store

> Her er da virkelig tale om generalisering, der vil noget! Personligt har

Mine svigerforældre har lige solgt deres 320i fra 92.
Den var sænket, store fælge, lidt ekstra lys - altså en Brianbil at se på.
De er +50 og forrige ejer var ca. 65 da de købte den af hende.
De eneste gange den har fået tæsk er når jeg har lånt den.

Men de havde netop pga. udseendet lidt problemer med at sælge den til en
fornuftig pris.

Allan

Fra : ///JJ

Dato : 09-12-03 18:13

"Thomas" <bambanos@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> fælge. Der er somregel en grund til at folk har gjort det, og det er ikke
> for at køre blød-hat-kørsel. Man kan selv gøre alle de ting når man har

Lidt underlig tankegang, synes jeg nok
Et grundigt eftersyn kan afsløre om bilen er misligeholdt - mener FDM laver
sådanne for et par tusinde kr.

At købe en bil med det omtalte udstyr vil i langt de fleste tilfælde være
langt billigere end selv at anskaffe det...

Du vil måske mene at alle M3'ere er voldkørte fordi de kommer med sænkning,
store fælge og er hurtigere ab fabrik?

mvh
///JJ

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 13:35

"Søren Pedersen" <polopower@cool.dk> wrote in message
> Hej
>
> Har kigget lidt på denne. Hvad syntes I ?
>
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=341767&page=2

Billig forsikring ?!?!? Det må da være ansvar alene....og med en selvrisiko
på 17.000,-
Derudover skal den stå i aflåst garage - hele tiden.
Check lige med dit forsikringsselskab inden du overvejer BMW. Taler af
erfaring. Flere selskaber vil slet ikke have BMW hos sig....bl.a. FAIR. (er
det det ?? fair altså?)

/Christian

Fra : Søren Pedersen

Dato : 07-12-03 13:38

"Christian Meinert" <m> skrev i en meddelelse

> [...]
> Check lige med dit forsikringsselskab inden du overvejer BMW. Taler af
> erfaring. Flere selskaber vil slet ikke have BMW hos sig....bl.a. FAIR.

Hej

Det er faktisk underligt. den koster ikke mere end 1500 mere om året end min
Polo 1,4 16V. Med samme selvrisiko.

Søren

Fra : ENN

Dato : 07-12-03 14:25

FAIR vil skam gerne forsikre BMW - har selv fået en forsikret der

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 17:52

"ENN" <enn@nomail.com> wrote in message
> FAIR vil skam gerne forsikre BMW - har selv fået en forsikret der

Bare ikke mig.....BMW samt cabriolet + nogle enkelte Mercedes var beskeden.

Alm. Brændt Barn ville ikke, medmindre jeg var husejer. Præmien var dog
stadig lige høj nok til det kunne betale sig at gå ud og investere i fast
ejendom for at blive kunde der..... ;) til trods for de reklamerer i FDM's
blad. Som jeg er medlem af. FDM altså. Intet hus = ikke kunde.

Jeg er blevet glad for at have været kunde hos GF.

/Christian

Fra : Thomas

Dato : 07-12-03 16:56

"Christian Meinert" <m> wrote in message

> Billig forsikring ?!?!? Det må da være ansvar alene....og med en
selvrisiko
> på 17.000,-
> Derudover skal den stå i aflåst garage - hele tiden.

Selvrisiko på en ansvars-forsikring? Det har jeg aldrig prøvet

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 17:48

"Thomas" <bambanos@hotmail.com> wrote in message

..

> Selvrisiko på en ansvars-forsikring? Det har jeg aldrig prøvet

Så kan det faktisk ikke blive meget værre vel ? ;)
Prøvede at forsikre en E30 320i hos Top D. 25.000 i ansvar - alene - til det
kunne de så lægge 17.000 i selvrisiko. Hvis _du_ laver en skade, skal _du
betale_ 17.000 kr. Giver det ikke mening ?

En anden måde at sige: Vi vil ikke have dig som kunde....

/Christian

Fra : Martin P.

Dato : 07-12-03 14:21

"Søren Pedersen" <polopower@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Har kigget lidt på denne. Hvad syntes I ?
>
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=341767&page=2

Så hellere den 325i Coupe længere oppe i tråden. Du får mere motor og en bil
der er 3 år nyere.

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : SNiP

Dato : 07-12-03 18:22

Søren Pedersen wrote:
> Hej
>
> Har kigget lidt på denne. Hvad syntes I ?
>
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=341767&page=2

Hej søren, tag 325'eren ovenfor i stedet, livet er for kort til R4 ;)

/J

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 18:29

"SNiP" <snip@snip.dk> wrote in message news:bqvnkj$ihl$2@sunsite.dk...
> Hej søren, tag 325'eren ovenfor i stedet, livet er for kort til R4 ;)

320i er en R6...

/Christian

Fra : Søren Pedersen

Dato : 07-12-03 00:27

> [...]
> eksemplarer....
>
> Nogen der ved hvor der står en fed 320 eller 325 til salg...... Krav :

Hej

Lige et hurtigt ?

Er der nogen måde at tjekke om bilen faktisk har køre de km der står ?

Søren

Fra : Thomas

Dato : 07-12-03 00:35

Du kan jo spørge ham der har den til salg efter en servicebog og om han har
nogen forbindelse til www.fengerbiler.dk, siden hans email starter med
fengerbiler og i så fald hvorfor han sælger den som privatbil, når nu han
kunne sælge den igennem firmaet?

jeg hentyder til mailen www.fengerbiler.dk

Mvh

Thomas

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-12-03 17:28

> Du kan jo spørge ham der har den til salg efter en servicebog og om han
har
> nogen forbindelse til www.fengerbiler.dk,

Det har han ikke. Kender sælgeren.

-M

Fra : Søren Pedersen

Dato : 07-12-03 14:34

> [...]
> eksemplarer....
>
> Nogen der ved hvor der står en fed 320 eller 325 til salg...... Krav :

Hej

Hvad med denne
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=300947&page=2

Har godt nok store fælge....

Søren

Fra : ///JJ

Dato : 09-12-03 18:19

> Hvad med denne
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=300947&page=2
>
> Har godt nok store fælge....
> Søren

Men det er jo ikke en coupe... de er altså federe

mvh
///JJ