Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilket cf kort til Fuji s602z
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 22:25

Jeg har Performance 128mb og 256mb CF som mit Fuji s602z
ikke kan læse.
Canon 16 og 32mb cf kort har jeg ingen problemer med
De er bare for små.
Er der nogen der har viden/erfaring om hvilket mærke CF kort
mit kamera kan bruge

Mvh Knud (7570)

Fra : Karsten

Dato : 07-12-03 21:32

Jeg har et Transcand 256 til mit fuji S602z og det virker fint, kan tage ca
1 min film i VGA kvalitet inden dens buffer er fyldt og den er nød til at
stoppe.

Hilsen Karsten

Fra : Knud Iversen

Dato : 07-12-03 23:12

"Karsten" <drt@r.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ca
> 1 min film i VGA kvalitet inden dens buffer er fyldt og den er nød til at

Hej Karsten
Tak! så har jeg da 1 mærke at gå efter den er bare så dyr 647,- ifølge
EDBpriser for 256mb. 150-200 kr dyere end Kingston 453,- Scandisk 484,-
og simple Technologi 485,-. Men bare det virker er det vel ikke for meget.

Jeg undre mig lidt over kun 1 svar men vi er nok de 2 eneste med fuji s602z
der vil bruge CF kort

Mvh Knud

Fra : Peter Schrøder

Dato : 08-12-03 08:15

"Karsten" skrev...
> [...]
ca
> 1 min film i VGA kvalitet inden dens buffer er fyldt og den er nød til at

At den stopper efter 1 minut er tegn på at kortet
er for langsomt.
Et 40x kort burde være hurtigt nok til at bufferen
ikke løber fuld.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-03 06:51

On Sat, 6 Dec 2003 21:24:31 GMT, Knud (7570) wrote:

> [...]
>De er bare for små.
>Er der nogen der har viden/erfaring om hvilket mærke CF kort

Jeg havde et 64mb Samsung og et 64mb Mr. Platinum kort til mit S602Z.
Samsung kortet fungerede ikke i kameraet. Men Mr. Platinum kortet
kørte uden problemer. Kunne dog ikke optage video på det.

Mvh Jan

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-03 21:54

<Jan Petersen> skrev i en meddelelse

> Jeg havde et 64mb Samsung og et 64mb Mr. Platinum kort til mit S602Z.
> Samsung kortet fungerede ikke i kameraet. Men Mr. Platinum kortet
> kørte uden problemer. Kunne dog ikke optage video på det.

Video kan jeg sagtens undvære
så platinium + 64mb medion som jeg også har prøvet kommer på plus listen.

Mvh Knud

Fra : PhuPhyt

Dato : 08-12-03 21:00

> [...]

>De er bare for små.
>Er der nogen der har viden/erfaring om hvilket mærke CF kort

Hvis du evt. kan finde et IBM Microdrive 1 GB, så giver det plads til
op til 430 billeder i højeste jpg format. Den kan klare 15 min. vga
optagelse i 640x480, 30 min. hvis du vælger 320x240.

Det var kortet jeg valgte, specielt fordi vi skulle have det med på
ferie, og det fortrød jeg heller ikke.

mvh.
René
--
irc: #thepub on /server dk.gamers-net.com

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-03 21:51

"PhuPhyt" <phuphyt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> optagelse i 640x480, 30 min. hvis du vælger 320x240.
>
> Det var kortet jeg valgte, specielt fordi vi skulle have det med på

Jeg har hos Danskdatasalg fundet
2.2 gb Microdrive GS-Magistor til 2499,-
men jeg tror ikke jeg har nerver til at gemme 2.2 gb før jeg tømmer kortet

Vosonic 20 gb Xs drive vp2060 til 2495,-
x drive frister meget

jeg har 2 x 64mb smartmedia men vil gerne have et størrer kort i kameraet.
så jeg ikke skal skifte så tit
derfor mit spørgsmål om hvilket CF kort på 256mb jeg kan bruge.

jeg havde mit Canon + 2 x 256 mb performance med til Paris + den bærbare
det virkede perfekt.
på det tidspunkt var s602z på værksted hvor den blev gemt/glemt i 8 uger
da jeg fik s602z hjem fandt jeg ud af mine til ferien indkøbte kort
ikke virkede i den

Mvh Knud

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-04 22:13

> [...]
> De er bare for små.
> Er der nogen der har viden/erfaring om hvilket mærke CF kort

Jeg har netop modtaget et 128 mb Scandisk cf kort som virker i mit Fuji
s602z
så det bliver scandisk for eftertiden
Mvh Knud