Freedom Fighters - Afslutningen
Fra : Morten

Dato : 06-12-03 20:30

Nogen som er kommer igennem Freedom Fighters, og ved hvordan man får hejst
de sidste 3 flag?
Jeg har fået befriet tøsen og hejst 1. flag, men kan simpelthen ikke finde
vej til de sidte 3 flag på borgen.
Nogen som har en løsning?

Mvh
Morten

Fra : Gerner

Dato : 06-12-03 21:07

On Sat, 6 Dec 2003 20:30:00 +0100, "Morten" <(remove)morten@post3.tele.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>de sidste 3 flag?
>Jeg har fået befriet tøsen og hejst 1. flag, men kan simpelthen ikke finde

Logikken i at poste det i 2 grupper er skræmmende klar, som mudder.
Men så kommer der vel de sædvanlige kloge hoveder og fortæller den hører hjemme
i begge grupper, ik'

--
Gerner
406WU/1932hrs

Fra : Morten

Dato : 07-12-03 00:13

Efter jeg havde postet den i dk.spil.first-person, så jeg bagefter, at en
anden var blevet flamet for at have spurgt om Freedom Fighter den NG, da
freedom Fighter åbenbart ikke er first person , hvilket jeg så ikke rigtigt
forstår?
Derfor, i håb om at få et seriøst svar, postede jeg den også i dk. spil -men
det gik så heller ikke uden skrammer. Beklager ulejligheden.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 07-12-03 01:48

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> wrote in message
> [...]
> >
> Logikken i at poste det i 2 grupper er skræmmende klar, som mudder.
> Men så kommer der vel de sædvanlige kloge hoveder og fortæller den hører

Nej, i dette tilfælde er sagen klar nok. Freedom Fighters er et 3. persons
skydespil, og skal derfor efter reglerne diskuteres her og ikke i fps
gruppen. At gruppeinddelingen så er himmelråbende åndsvag er så en anden
diskussion.
---
Mvh
Anders

Fra : Morten

Dato : 07-12-03 02:08

Jeg forstår stadig ikke hvordan Hitman kan være 1. person skydespil, mens
Freedom Fighter er 3. person? Hvis der er nogen som gider skære det ud i pap
for mig, kan jeg undgå forviklinger en anden gang - tak,
Morten

Fra : Morten

Dato : 07-12-03 02:12

OK, beklager! Nu forstår jeg sammenhængen jvf. forklaringen på
'first-person-shooter' og kan også
se det rod der opstår med to grupper.
Venligst se bort fra nedenstående spørgemål.

Mvh
Morten

Fra : Madsen

Dato : 06-12-03 21:06

> [...]

>de sidste 3 flag?
>Jeg har fået befriet tøsen og hejst 1. flag, men kan simpelthen ikke finde

Sidste bane er da ellers skuffende nem. Du førlger stort set bare
den gang som løber hele vejen rundt i kanten af borgen.
Kan du ikke komme længere, så løb den modsatte vej rundt.

mvh Madsen