MS Windows
briani 27239
98: Hvad anvendes RNAAPP til
Fra : Steen Heide

Dato : 06-12-03 20:20

Min computer har ofte problemer og går ned, Internet går også langsomt
Når jeg undersøger igangværende jobs får jeg følgende liste:

explore
RNAAPP
ctmix32

jeg kan lukke for ctmix32 uden problemer
det giver også lidt hastighed

men hvad er RNAAPP

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-12-03 02:38

Steen Heide wrote:
> [...]
> RNAAPP
> ctmix32
>
> jeg kan lukke for ctmix32 uden problemer

Uha det lyder fælt! Skynd dig at lukke explore. Det er nemlig windows.
Og sørg for at kvæle RNAAPP. Det program giver dig nemlig adgang til
internetttet via modem. Uha.

http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm
Hjælp til selvhjælp.

mvh