God reparatør? - tættest på Lyngby
Fra : Jonas Kofod

Dato : 06-12-03 18:36

Der er jo mange der unlocker - men det kan være svært at gennemskue hvem af
dem der lige kan det ene og det andet derudover.

Det drejer sig om en N 8210. Den har tabt signalet (uden at det så vidt
vides skulle skyldes en ydre påvirkning - tab/vand etc.)

Sidder der nogen der kan/kender nogen der kan se på sådan et problem med
kyndige øjne?

Som sagt vil nærhed på Lyngby (DTU) være prima.

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 19:31

"Jonas Kofod" skrev i en meddelelse

> Der er jo mange der unlocker - men det kan være svært at gennemskue hvem
af
> dem der lige kan det ene og det andet derudover.

prøv http://www.simlaast.dk/

han holder til på Kollegiebakken 9, vær. 1404

prøv at snakke med ham... de kunne jo være at du var heldig !

ellers kan du tage strandvejsbussen ud til mig !

MVH.
Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Jonas Kofod

Dato : 06-12-03 20:08

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders(a)dinunlocker.dk> skrev i en
meddelelse news:3fd220ea$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> prøv at snakke med ham... de kunne jo være at du var heldig !
>
> ellers kan du tage strandvejsbussen ud til mig !

Takker - det er samme kollegie så det er bare fint - jeg fik bare indtryk af
fra hjemmesiden at det kun drejede sig om un-lock.
Men jeg har skrevet til ham nu. Ellers er du anden prioritet.

Fra : Abdel

Dato : 07-12-03 01:31

Prøv at se her www.dkunlock.dk når du har fundet en i nærheden ringer du og
spørge om de kan lave sådan noget.