Hvilken telefon skal man købe? krav ik
Fra : soren51[removethis]

Dato : 06-12-03 18:01

Hej

Nogen der kan komme med gode forslag til hvilken mobil man skal købe,
når kravet er de ikke vejer meget over 100 gram, og der skal være
mulighed for at tjekke IMAP email..

Jeg er nok lidt tilhænger af nokia, men ønsker ikke købe en nokia til
3000 kr hvis nu den vil give en masse bøvl, derfor vil jeg gerne høre
nogle forslag og erfaringer herfra!.. på forhånd tak!

mvh
Søren

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-12-03 18:15

On Sat, 06 Dec 2003 18:01:13 +0100
"soren51[removethis]" <"soren51[removethis]"@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 3000 kr hvis nu den vil give en masse bøvl, derfor vil jeg gerne høre
> nogle forslag og erfaringer herfra!.. på forhånd tak!

jeg har altid været nokia fan (og er det til dels stadig) men har dog
lige købt en siemens S55 da den var på tilbud i telekæden.
Jeg må sige at jeg faktisk er ganske tilfred med den og den er også
ganske lille og lommevenlig.
Den kan godt være lidt sløv i enkelte java programmer, men det er heller
ikke det man bruger mest. den klarer fint pop3 og imap og forleden fik
jeg også lige installeret så den kan klare ICQ via grps (ret sejt synes
jeg).

Fra : soren51[removethis]

Dato : 06-12-03 18:26

Kim Schulz wrote:

> [...]
> ikke det man bruger mest. den klarer fint pop3 og imap og forleden fik
> jeg også lige installeret så den kan klare ICQ via grps (ret sejt synes

okay, hvordan fik du installeret det?

jeg har lige læst dette om telefonen
"Brug e-mail klienten til at tjekke dine e-mails via exchange server
overalt i verden. "

brugte du også exchange server? eller virker den også med en "normal"
server?

mvh
Søren Jakobsen

Fra : Dennis Lange

Dato : 07-12-03 14:24

soren51[removethis]" <"soren51[removethis] wrote:
> [...]
> overalt i verden. "
>
> brugte du også exchange server? eller virker den også med en "normal"

Hvordan får man den til at bruge exchange server??

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : soren51[removethis]

Dato : 06-12-03 18:32

Kim Schulz wrote:

> [...]
> ikke det man bruger mest. den klarer fint pop3 og imap og forleden fik
> jeg også lige installeret så den kan klare ICQ via grps (ret sejt synes

kan man se forskellige mapper på IMAP ? som man f.eks. har oprettet?

/sj

Fra : mullerman

Dato : 06-12-03 18:32

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

ikke det man bruger mest. den klarer fint pop3 og imap og forleden fik
jeg også lige installeret så den kan klare ICQ via grps (ret sejt synes

Hvor fik du klaret det med icq henne? er det noget java der kan hentes på
nettet?

jeg har en t610 og er meget interesseret i det icq ;)

Martin

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-12-03 18:38

[snip]
> [...]
> overalt i verden. "
> brugte du også exchange server? eller virker den også med en "normal"

jeg brugte en almindelig imap server under linux da jeg testede. Tror
bare de er for "microsoftifiserede"

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-12-03 18:38

[snip]
> kan man se forskellige mapper på IMAP ? som man f.eks. har oprettet?

aner det ikke. havde kun en mappe på den servere jeg testede på

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-12-03 18:40

[snip]
> Hvor fik du klaret det med icq henne? er det noget java der kan hentes
> på nettet?
>
> jeg har en t610 og er meget interesseret i det icq ;)

gå ind på følgende side via wap:
www.mobicq.org/download/

(husk det sidste / ellers virker det ikke)

Her kan du downloade javaprogrammet gratis. Det kører ret godt. Havde
det kørende en hel dag hvor jeg modtog/sendte ca 20-30 beskeder og jeg
kom alligevel ikke over 200kb data alt i alt (tror det var omkring 165kb
vist).

Fra : soren51[removethis]

Dato : 07-12-03 12:03

soren51[removethis] wrote:
> [...]
> 3000 kr hvis nu den vil give en masse bøvl, derfor vil jeg gerne høre
> nogle forslag og erfaringer herfra!.. på forhånd tak!

er der ik fler der har ideer?

/sj

Fra : Jacob Andersen

Dato : 07-12-03 17:18

"soren51[removethis]" <"soren51[removethis]"@hotmail.com> wrote in message

> er der ik fler der har ideer?

t68i eller t610 kan også.

/Jacob

Fra : Sabine Ernst

Dato : 07-12-03 19:26

Hej

Hvis du mener, du er til nokia, vil jeg forslå dig at gå ind på Nokia.dk.
Her kan du læse præcis, hvad de enkelte modeller kan, og du kan nemt
sammenligne dem og vurdere dem ud fra dine krav.
Der er jo lige kommet en masse af de "lidt billigere" udgaver som 2100,3200
og 3300. Det kunne være det er noget...

Sabine