Shawshank Redemption på DVD
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 06-12-03 16:45

Kan det virkelig passe at der ikke findes en monster fed udgave af "Subject"
på DVD Reg 2.... Indtil nu har jeg kun kunne finde nogle kedlige reg 2
versioner med 1 disc, ingen kommentarespor og stort set intet
ekstramateriale... Nogle der kender til en DVD-version der gør den film
værdigt???

/Rasmus Wulff Jensen

Fra : Lasse

Dato : 06-12-03 16:51

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6106&partnerid=37

Den har da?

Lasse

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 06-12-03 17:03

"Lasse" <lasn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6106&partnerid=37

> [...]
Er du fuld?!?

Fra : Lasse

Dato : 06-12-03 17:55

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(nospam)tdcadsl.dk> wrote in message

> "Lasse" <lasn@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du fuld?!?

Om jeg er?

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 07-12-03 17:33

Ja, det var mere fordi di linker til en film som hed Life. Det kan godt være
mig men den er ikke så god som Shawshank Redemption

Jess Møller

Fra : Lasse

Dato : 07-12-03 17:53

> Ja, det var mere fordi di linker til en film som hed Life. Det kan godt
være
> mig men den er ikke så god som Shawshank Redemption
>
> Jess Møller

Ja det kan jeg godt se, jeg må ha sovet!

Lasse

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 06-12-03 19:15

"Lasse" <lasn@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

....som kan købes i TP for 50 kr.

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Lasse

Dato : 07-12-03 01:19

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> wrote in message
> "Lasse" <lasn@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ...som kan købes i TP for 50 kr.

Det vidste jeg ikke, henviste faktisk også bare til filmen/udgaven. Kan man
købe over nettet hos TP? Ville have købt Braindead og et par andre film (de
kostede 25kr), men jeg kunne ikke finde dem på deres side

Lasse

Fra : Jacob Gunness

Dato : 06-12-03 17:57

Der er efter sigende en 10th anniversary special edition på vej til næste
år. Frank Darabont har allerede indtalt kommentarspor. Så.... hvis du kan
vente...

- Jacob

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 06-12-03 18:32

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> år. Frank Darabont har allerede indtalt kommentarspor. Så.... hvis du kan

Det lyder godt...hvis det bliver til noget så må jeg jo nøjes med min
VHS version indtil da

/Rasmus