Pause i Return of the King
Fra : PerX ...

Dato : 06-12-03 16:35

Er der nogen som ved om der bliver pause i Kongen vender tilbage? Jeg har
set at NewLine eftersigende foreslå man sætter en pause ind efter fjerde
spole, fordi den er så lang. Men at det er frivilligt (kan filmselskabet
tvinge biograferne til sådan noget?)

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-12-03 16:50

PerX ... wrote:

> [...]
> set at NewLine eftersigende foreslå man sætter en pause ind efter fjerde
> spole, fordi den er så lang. Men at det er frivilligt (kan filmselskabet

Jeg vil umiddelbart tro at det er op til biografen selv. Forskellige
biografer har forskellige konventioner for pauser. Men jeg tror godt at
Newline kan "presse" biografen eller presse distributøren til at presse
biografen. Somehow.

/David

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 06-12-03 16:50

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> [...]
> set at NewLine eftersigende foreslå man sætter en pause ind efter fjerde
> spole, fordi den er så lang. Men at det er frivilligt (kan filmselskabet

Jeg kan huske at vi så FOTR uden pause dengang den kom, men senere hørte jeg
fra andre at de havde haft en pause til ligende arrangementer
(forpremieren)... så jeg tror det er op til denenkelte biograf... men mon
ikke der kommer en da den jo er en halv time længere end de to andre

/Rasmus

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 06-12-03 17:49

"Rasmus Wulff Jensen" <mail@REMOVETHIS.rwj.dk> wrote in message
> [...]
> (forpremieren)... så jeg tror det er op til denenkelte biograf... men mon
> ikke der kommer en da den jo er en halv time længere end de to andre

Det kommer også an på spoletårnet i operatørrummet så vidt jeg er
orienteret. Nogle spoletårne er simpelthen så små (eller der er ikke
mulighed for at skifte mellem to fremvisere at de er tvunget til at lave
pause.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 19:08

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> set at NewLine eftersigende foreslå man sætter en pause ind efter fjerde
> spole, fordi den er så lang. Men at det er frivilligt (kan filmselskabet

Jeg tror gerne biografen overholder pausen hvor den foreslås - men det er
helt sikkert, at hvis der er mulighed for at holde en pause, så gør de det -
en pause i en film giver kassen når folk skal ud i kiosken igen. Men
derudover har jeg svært ved at se hvordan distributørene kan tvinge
biograferne, hverken fra eller til overfor, om der skal være pause eller ej.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-12-03 19:53

Jesper Winding wrote:

> [...]
> kiosken igen. Men derudover har jeg svært ved at se hvordan
> distributørene kan tvinge biograferne, hverken fra eller til overfor,

Jeg synes at huske, at pausen i Titanic var tvungen fra udlejerens side - i
hvert fald i begyndelsen. Med FotR blev det SVJH nævnt her i gruppen, at
pausen var frivillig. Imperial havde således pause, mens andre ikke havde.
Mht. pause så er placeringen dikteret af udlejeren.

--
Jens Thomsen

"Art is a sense of magic" - Stan Brakhage

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-12-03 20:02

Jens Thomsen wrote:

> [...]
> pausen var frivillig. Imperial havde således pause, mens andre ikke havde.
> Mht. pause så er placeringen dikteret af udlejeren.

Imperial havde netop ikke pause. Men der var vist andre der havde.

/David

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-12-03 20:37

David Rasmussen wrote:

> Imperial havde netop ikke pause. Men der var vist andre der havde.

Nå. Ja, jeg så den i Imperial to gange, og begge gange var der pause. Det
er muligt, at de så har ændret i det undervejs, eller har skiftet fra
forstilling til forestilling. Det skal jeg ikke kunne sige.

--
Jens Thomsen
"You are not entitled to your opinion,

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-12-03 20:50

Jens Thomsen wrote:

> Nå. Ja, jeg så den i Imperial to gange, og begge gange var der pause. Det
> er muligt, at de så har ændret i det undervejs, eller har skiftet fra
> forstilling til forestilling. Det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg så den først d. 29. december, men der var ikke pause. Der var heller
ikke pause i TTT som jeg så til premieren. Alt sammen i Imperial. Og jeg
havde fået indtryk af fra en masse andre mennesker, at Nordisk Film ikke
havde pause i de to film, i nogen af deres biografer, fordi deres
definition på en film der kræver pause, er en film der er over 3 timer lang.

/David

Fra : vadmand

Dato : 06-12-03 21:39

Ak ja... når I kommer i min alder, vil i foretrække, at der er pause også i
film på to timer

Hint: slap blære...

Per V.

Fra : Taba

Dato : 06-12-03 22:08

> Hint: slap blære...

Hehe, du får miktionstrang (tissetræng på dansk) når din blære er fyldt med
200-250 ml, så cut ned på væsken (også inden filmen) og håb på at du kan
holde dig

/Taba

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 02:15

In article <bqtgd2$26598s$1@ID-201667.news.uni-berlin.de>, no@hotmail.com
says...

> Hehe, du får miktionstrang (tissetræng på dansk) når din blære er fyldt med
> 200-250 ml, så cut ned på væsken (også inden filmen) og håb på at du kan
> holde dig

Eller lad være med at drikke vandrivende produkter inden (som fx cola)

Fra : vadmand

Dato : 07-12-03 11:49

> In article <bqtgd2$26598s$1@ID-201667.news.uni-berlin.de>, no@hotmail.com
> says...

> Eller lad være med at drikke vandrivende produkter inden (som fx cola)

Bare det var så vel... Men vent bare, turen kommer også til jer

Per v.

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 17:30

In article <bqv0jh$eii$1@sunsite.dk>, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> says...

> Bare det var så vel... Men vent bare, turen kommer også til jer

Turen er kommet til mig hvis jeg drikker cola for tæt på. Så hvis vi går
ud og spiser eller nogen inden, sører jeg for kun at drikke vand den
sidste halvanden time inden.

Fra : Taba

Dato : 07-12-03 22:56

> Eller lad være med at drikke vandrivende produkter inden (som fx cola)

Eller kaffe
Men jeg drikker ikke cola af en helt anden grund: Det fremmer afkalkningen
af knoglerne og forsøg på Århus Amtssygehus har vist at 1/3 af de unge hvde
for lidt calcium ideres knogler

(og det er ikke kun coca-cola der gør det, men cola i almene forstand..
cola-light fra cocalcola er endnu værre: der er et stof i der kan give
hjernesvulster (!) og ham der stod for godkendelsen af stoffet i USA (og som
dernæst automatisk blev godkendt af EU bagefter) viste sig at være i lommen
på coca-cola og blev ansat i firmaet bagefter!)

/Taba, som _ikke_ lige har fyret en røverhistorie af

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-12-03 08:27

Taba wrote:

> [...]
> for lidt calcium ideres knogler
>
> (og det er ikke kun coca-cola der gør det, men cola i almene forstand..

Well, det er fordi det indeholder fosforsyre, som er en ret god
afkalker. Og det er ikke alle colaer der indeholder det. Coca-Cola gør.
Pepsi gør. Øcola gør ikke. Diverse billig-colaer gør vist heller ikke,
men det kan være at det er forskelligt her.

Det må du godt dokumentere.

/David

Fra : Taba

Dato : 10-12-03 17:43

> Det må du godt dokumentere.

Vil jeg prøve på... Så det på et opslag inde i studiesalen på Anatomisk
institut ved Århus Universitet så skal jeg se om der er anført en kilde....
Men har 2 sore eksamener om kort tid så det vil blive nedprioriteret ;)

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-12-03 23:42

Taba wrote:

> [...]
> Men har 2 sore eksamener om kort tid så det vil blive nedprioriteret ;)

Okay. Jeg venter i spænding.

/David

Fra : PerX ...

Dato : 08-12-03 15:05

In article <br07k1$27644q$1@ID-201667.news.uni-berlin.de>, no@hotmail.com
says...

> [...]
> af knoglerne og forsøg på Århus Amtssygehus har vist at 1/3 af de unge hvde

Og du taber tænderne tidligere *G*

> [...]
> dernæst automatisk blev godkendt af EU bagefter) viste sig at være i lommen
> på coca-cola og blev ansat i firmaet bagefter!)

Tænker du på aspartam? Der har været nogle undersøgelser som antyder at
det kan give svulster i rotter, men det anses generelt ikke som værende
bevist endnu. Men generelt ønsker man jo i den vestlige verden at tage
fejl på forbrugernes bekostning i stedet for firmaernes bekostning, dvs,
hvis du ikke direkte kan bevise noget er farligt så putter man det raskt
væk i maden.

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-12-03 15:28

PerX ... wrote:

> [...]
> fejl på forbrugernes bekostning i stedet for firmaernes bekostning, dvs,
> hvis du ikke direkte kan bevise noget er farligt så putter man det raskt

Ja, desværre :(
Det er vigtigere at sælge i markedets hellige navn, end at lade tvivlen
komme almindelige mennesker til gode.

/David

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-12-03 14:02

PerX ... wrote:
> Tænker du på aspartam? Der har været nogle undersøgelser som antyder
> at
> det kan give svulster i rotter, men det anses generelt ikke som
> værende bevist endnu.

Jeg så forleden (i Hjemmeservice?) en dansk ekspert sige at rotterne fik
noget der svarede til at et menneske skulle spise én trillebørfuld hver dag.

Så meget cola tror jeg nu ikke jeg kan drikke.....

Så indtil Taba kommer med sin dokumentation, så tror vi det er en
røverhistorie.

/jim

Fra : Taba

Dato : 10-12-03 15:35

> Så indtil Taba kommer med sin dokumentation, så tror vi det er en
> røverhistorie.

Be my guest

/Taba

Fra : PerX ...

Dato : 10-12-03 17:47

In article <br76fq$27b$5@sunsite.dk>, jimVÆÆK@officeconsult.dk says...

> Jeg så forleden (i Hjemmeservice?) en dansk ekspert sige at rotterne fik
> noget der svarede til at et menneske skulle spise én trillebørfuld hver dag.

Sikkert en købt "ekspert"

Fra : Tim Christensen

Dato : 10-12-03 18:02

PerX ... wrote:

> Sikkert en købt "ekspert"

Så find en undersøgelse der siger det modstatte.

Mvh

Tim

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-12-03 11:39

Tim Christensen wrote:

> Så find en undersøgelse der siger det modstatte.

Spild af tid. Den er også købt.

/jim

Fra : -V-

Dato : 10-12-03 18:19

PerX ... wrote:

> Sikkert en købt "ekspert"

Uden at jeg ved det, ville jeg gætte på at det var Orla Zinck, som var denne
såkaldte 'ekspert'.

-V-

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-12-03 11:38

-V- wrote:

> Uden at jeg ved det, ville jeg gætte på at det var Orla Zinck, som
> var denne såkaldte 'ekspert'.

Nej. Ham kender jeg godt.

/jim

Fra : Tim Christensen

Dato : 10-12-03 17:29

PerX ... wrote:

> [...]
> fejl på forbrugernes bekostning i stedet for firmaernes bekostning, dvs,
> hvis du ikke direkte kan bevise noget er farligt så putter man det raskt

Nu, er det efterhånden en lang række undersøgelser der vidst at aspartam
er ufarligt og svulsterne hos rotterne opstod jo også kun da de blev
fodret med ekstreme mængder.

Mvh

Tim

Fra : PerX ...

Dato : 10-12-03 20:26

In article <3fd749ce$0$27428$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nospam@eson.dk says...

> Nu, er det efterhånden en lang række undersøgelser der vidst at aspartam
> er ufarligt og svulsterne hos rotterne opstod jo også kun da de blev
> fodret med ekstreme mængder.

Godt betalt af Monsanto måske? Andre er ikke ening, fx:
http://www.megahealth.co.uk/newsarticlesandreports/aspartame.htm

Fra : Taba

Dato : 10-12-03 17:46

> Tænker du på aspartam?

Kan desværre ikke huske navnet, men vil dog lige kigge på opslaget igen når
jeg har mulighed for det!

> [...]
> fejl på forbrugernes bekostning i stedet for firmaernes bekostning, dvs,
> hvis du ikke direkte kan bevise noget er farligt så putter man det raskt

Ja

Lidt ligesom mobilmaster så længe der ikke er beviser for at de er
skadelige er de gode nok.

/Taba

Fra : Tim Christensen

Dato : 10-12-03 17:25

Taba wrote:

> [...]
> dernæst automatisk blev godkendt af EU bagefter) viste sig at være i lommen
> på coca-cola og blev ansat i firmaet bagefter!)

Alle undersøgelser har vidst at kunstig sødemiddel er ganske uskadeligt,
medmindre man indtager det i ekstremt store doser.

Mvh

Tim

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 10-12-03 17:42

"Tim Christensen" <nospam@eson.dk> skrev i en meddelelse

> Alle undersøgelser har vidst at kunstig sødemiddel er ganske uskadeligt,
> medmindre man indtager det i ekstremt store doser.

Mange mennesker drikker Coca Cola Light i ekstremt store doser. Forstå det
hvem som kan.

Mikkel

Fra : Tim Christensen

Dato : 10-12-03 17:52

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Mange mennesker drikker Coca Cola Light i ekstremt store doser.

Nej, ikke så store doser som der skal til for at det er skadeligt (altså
sødemidlet).

Mvh

Tim

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 10-12-03 20:51

> Nej, ikke så store doser som der skal til for at det er skadeligt (altså
> sødemidlet).

Når det kan påvises at noget er _umiddelbart_ skadeligt i "ekstremt store"
doser, så er det ikke let at afgøre langtidseffekten af "store" doser.
Derfor er der altid debat om grænseværdier på områder, hvor vi ikke har
viden nok.

Fra : PerX ...

Dato : 10-12-03 17:58

In article <3fd748cf$0$27428$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nospam@eson.dk says...

> Alle undersøgelser har vidst at kunstig sødemiddel er ganske uskadeligt,
> medmindre man indtager det i ekstremt store doser.

Altså er det ikke uskadeligt. (Hvor irriterende, når man nu har betalt så
meget for de undersøgelser!)

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-12-03 22:20

David Rasmussen wrote:

> Jeg så den først d. 29. december, men der var ikke pause. Der var
> heller ikke pause i TTT som jeg så til premieren.

Som sagt, jeg så den to gange med pause begge gange. Jeg var endda
indblandet i en ophedet diskussion i en nyhedsgruppe netop om berettigelsen
af pausen. TTT var der til gengæld ikke pause i.

MVH
Jens

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-12-03 13:57

Jens Thomsen wrote:

> Som sagt, jeg så den to gange med pause begge gange. Jeg var endda
> indblandet i en ophedet diskussion i en nyhedsgruppe netop om
> berettigelsen af pausen. TTT var der til gengæld ikke pause i.

Det var sikkert med mig !

Sådan en pause er da noget fanden har skabt.

/jim (som har set FOTR både med og uden)

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-12-03 14:23

Jens Thomsen wrote:

> Som sagt, jeg så den to gange med pause begge gange. Jeg var endda
> indblandet i en ophedet diskussion i en nyhedsgruppe netop om berettigelsen
> af pausen. TTT var der til gengæld ikke pause i.

Så må Imperial have en eller anden svært gennemskuelig politik for
hvornår der er pauser og hvornår der ikke er, i samme biograf.

/David

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-12-03 17:24

David Rasmussen wrote:

> Så må Imperial have en eller anden svært gennemskuelig politik for
> hvornår der er pauser og hvornår der ikke er, i samme biograf.

Enten det, eller også har de bare ændret det undervejs. Jeg så den knap en
uge efter premieren - og igen dagen efter.

MVH
Jens

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-12-03 23:45

Jens Thomsen wrote:

> Enten det, eller også har de bare ændret det undervejs. Jeg så den knap en
> uge efter premieren - og igen dagen efter.

Jeg så den d. 18., d. 21. og en gang i januar. Alle gange i Imperial, og
uden pause.

/David

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-12-03 15:39

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> [...]
>havde pause i de to film, i nogen af deres biografer, fordi deres
>definition på en film der kræver pause, er en film der er over 3 timer lang.

Nordisk Film havde pause i nogle biografer. Jeg så TTT 25/12 i Imperial
uden pause. Fem dage senere så jeg den igen - denne gane i Palladium -
nu med pause.

Peter

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 02:18

In article <3fd21aa7$0$30064$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Jesper
Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> says...
> [...]
> derudover har jeg svært ved at se hvordan distributørene kan tvinge
> biograferne, hverken fra eller til overfor, om der skal være pause eller ej.

"Vil du gerne vise vores film? Så gør du hvad vi siger" :)

Fra : ea

Dato : 07-12-03 01:02

> [...]
>set at NewLine eftersigende foreslå man sætter en pause ind efter fjerde
>spole, fordi den er så lang. Men at det er frivilligt (kan filmselskabet

Jeg tror det er frivilligt om biografen/distributøren vil sætte pause
ind. Fik at vide flg af en anonym kilde ang. tidspunktet i filmen

right after Theoden says to Eowyn: "No more despair"
at the end of the fifth reel. 15 min break, then it starts with the
boys walking up to the Paths of the Dead

Fra : Kong Kent

Dato : 07-12-03 12:15

> Er der nogen som ved om der bliver pause i Kongen vender tilbage?

Der bliver helt sikkert pause i Hjørring Biocenter. Har snakket med ejeren,
og med en spilletid på 201 minutter (3t21min) *uden* rulletekster, kan han
ikke forestille sig andet, end de vælger at have en pause.

> Jeg har
> set at NewLine eftersigende foreslå man sætter en pause ind efter fjerde
> spole, fordi den er så lang. Men at det er frivilligt (kan filmselskabet
> tvinge biograferne til sådan noget?)

Aner intet om det, men sund fornuft siger, at man har en pause. Mennesket er
i sin natur ikke skabt til at sidde stille og koncentrere sig i mere end en
time af gangen, så mon ikke biograferne indsætter en pause?

Med en spilletid på over 3,5 time betyder det alligevel, at biografen skal
bruge omkring fire timer pr. forestilling, og derfor kan de alligevel
maksimalt afspille den to - tre gange pr. dag, og så må vi da håbe, at de
vælger at give os biografgængere en pause midt i filmen.

Noget helt andet: Peter Jackson antyder, at LOTR:ROTK Ext.Ed. kommer til at
være lige omkring fire timer!! Den glæder jeg mig næsten mere til end
premieren her d. 17. december!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-12-03 14:03

Kong Kent wrote:
> Mennesket er i sin natur ikke skabt til at sidde stille og
> koncentrere sig i mere end en time af gangen

Dokumentation ?

/jim

Fra : Kong Kent

Dato : 10-12-03 16:42

> Dokumentation ?

Jeg fik det fortalt af en lærer jeg havde på gymnasiet, der fortalte lidt om
menneskets evne til indlæring. Han sagde også, at det ikke var tilfældigt,
at timer i skoler varer 45 min. og ikke mere. Det er udelukkende derfra jeg
har mit postulat

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-12-03 11:34

Kong Kent wrote:

> [...]
> lidt om menneskets evne til indlæring. Han sagde også, at det ikke
> var tilfældigt, at timer i skoler varer 45 min. og ikke mere. Det er

Nåeh, men du skal jo heller ikke ligefrem sidde og indlære, når du ser ROTK

/jim

Fra : Kong Kent

Dato : 11-12-03 17:03

> Nåeh, men du skal jo heller ikke ligefrem sidde og indlære, når du ser
ROTK

Skal jeg ikke?

Har jo læst bøgerne, så jeg *suger* alt det jeg kan til mig. Men er faktisk
mere spændt på den 4-timers Ext.Ed. der forhåbentlig kommer til sommer på
dvd! Der er Saruman nemlig med igen, og det glæder jeg mig til, da han rent
faktisk spiller en afgørende rolle når hobbitterne vender tilbage til
Herredet! (men alt det er vist blevet trimmet væk, også i den lange udgave
på dvd *snøft*)

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 11-12-03 20:18

Kong Kent's utterance expressed in news:bra4fk$2nrk$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> hobbitterne vender tilbage til Herredet! (men alt det er vist blevet
> trimmet væk, også i den lange udgave på dvd *snøft*)

Jep - scouring of the shire er efter min mening noget af
det vigtigste i hele historien - både at dannelsesrejsen
er "lykkedes" for hobbitterne så de rent faktisk kan finde
ud af at handle, forsvare sig og bekæmpe en tyran på eget
område. Samtidig er der det aktuelle der er blevet snakket
så meget om - at man ikke bare kan bekæmpe en fjende i
udlandet - man er også nødt til at passe på det nære :)

Nå - men lige meget hvordan ROTK er klippet og hvor meget
eller hvor lidt der er med, er jeg sikker på at det er en
fed film. *glæææder mig*

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Johannes Kaalby Clau~

Dato : 07-12-03 16:37

I Kinopalæet i Lyngby bliver den både vist med og uden pause:
http://biografer.sandrewmetronome.dk/templates/Page_cinemas.asp?id=2183

Så jeg går ikke ud fra at der er en tvungen pause fra filmselskabets
side. Hvad skulle de da også få ud af dette? Biograf vil, som en anden
tråd foreslår, tjene kassen på salg i kiosken.

Mvh
Johannes Clausen

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 17:31

In article <bqvh3s$28o1$2@gnd.k-net.dk>, johannes@lurmig.com says...
> Så jeg går ikke ud fra at der er en tvungen pause fra filmselskabets
> side

Som jeg skrev i den oprindelige besked, så siges det at NewLine ikke har
noget krav ude.

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 07-12-03 18:06

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 20:14

"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Tilgengæld kan en pause betyde, at de har en forestilling mindre om dagen,
> hvilket kommer til t betyde mindre omsætning.

Da ikke når de vil tjene mere på tre eller fire pauser i kiosken, end de vil
i billetsalg til den ene forstilling de mister...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 07-12-03 22:30

Jesper Winding wrote:

> Da ikke når de vil tjene mere på tre eller fire pauser i kiosken, end
> de vil i billetsalg til den ene forstilling de mister...

Er det noget, du kan underbygge med nogen form for tal? Sat op overfor
hinanden, pauser vs. ekstra forestilling, så tvivler jeg altså på, at en
times sammenlagt ekstra salg i kioskerne kan indbringe de 70000kr, en fyldt
sal i Imperial fx. indbringer. Jeg har heller ikke selv oplevet et stormløb
mod kioskerne i pauser. Der kan være kø, men da ikke tilnærmelses i samme
grad som til toiletterne.

--
Jens Thomsen | http://www.mifune.dk/
Har sidst set (bedømmelser ud af 6): Videodrome ******