MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
USB 2.0 under XP
Fra : Bach|DK|

Dato : 06-12-03 15:01

SKAL man have Service Pack 1 for at kunne bruge USB 2.0 under windows
xp? Eller kan man omgå det på en eller anden måde.

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-03 18:25

In article <bqsn62$t80$1@news.net.uni-c.dk>,
m_bach_f@FJERNDETTEhotmail.com says...
> SKAL man have Service Pack 1 for at kunne bruge USB 2.0 under windows
> xp? Eller kan man omgå det på en eller anden måde.

En USB2.0 driver til dit USB2.0 hardware burde være nok

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-12-03 22:21

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In article <bqsn62$t80$1@news.net.uni-c.dk>,
> m_bach_f@FJERNDETTEhotmail.com says...
>
> En USB2.0 driver til dit USB2.0 hardware burde være nok

Ja, men til flere bundkort følger denne driver ikke med, men på drivercd.en
henvises der i stedet til at den følger med servicepack 1. Bl.a. ECS kort
gør dette og jeg har også set det på andre kort.
USB er åbenbart flere ting, for det er ikke ensbetydende med, at portene
slet ikke virker. Min usb pen virker fint uden at den sidste driverdel er
læst ind, men om det vil gælde for alle usb enheder skal jeg lade være
usagt.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-12-03 00:29

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> slet ikke virker. Min usb pen virker fint uden at den sidste driverdel er
> læst ind, men om det vil gælde for alle usb enheder skal jeg lade være

Jeg må lige korrigere mig selv. Stødte på problemet med sp1 på et Asrock
kort. Har lige konstateret på et ecsk7s5a pro, at der fulgte nødvendige
drivere med mb cd.en

Kurt

Fra : Dieter Lauff

Dato : 07-12-03 17:34

Og hvis det ikke fungerer, så prøv at installere opdateringen fra
www.windowsupdate.com