Bundkort m. plads til 4 x SD-ram
Fra : Henrik Sahl

Dato : 06-12-03 14:55

Hej

Er der nogen der kender en side hvor man kan søge på bundkort til P4 eller
P3, hvor kriteriet er at der kan være plads til 4 stk. SD-ram klodser ?

Jeg har kigget på www.edbpriser.dk og har kun fundet P4 bundkort med plads
til 3 stk. og det var ikke så nemt at finde, da det kræver at man mere eller
mindre klikkede på alle P4-bundkort :-/

Det kunne også være at der var nogen der blot kendt nogle bundkort der
opfylder de krav, så er må I også gerne smide info her.

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 22:59

"Henrik Sahl" <sahl@DET-HER-SKAL-VÆKsnaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kunne også være at der var nogen der blot kendt nogle bundkort der
> opfylder de krav, så er må I også gerne smide info her.

Asus P3V4X

P3 bundkort, slot 1, 4 ram sokler til SD

Dog ikke det nyeste...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-12-03 23:28

"Henrik Sahl" <sahl@DET-HER-SKAL-VÆKsnaps.dk> writes:

> Det kunne også være at der var nogen der blot kendt nogle bundkort
> der opfylder de krav, så er må I også gerne smide info her.

I min søgen efter en ny PC er jeg tilfældigvis stødt på Asus
P4P800-VM:

<http://proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-mb/mb-s478ia/mb-p4p800vm.html>

Det er et mikro-ATX-kort. Går for tiden selv og overvejer at købe det,
så jeg har ingen "hænder-på" erfaringer at dele ud af.

Der er flere her:

<http://proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-mb/>

Bl.a. Asus P4P8X som er alm. ATX.

-j

--
Akademisk Opga> vebank v. 0.9 - public beta!
http://www.akademiskopgavebank.dk/

Fra : Leony

Dato : 07-12-03 10:35

In news:m2smjxvay1.fsf@sputnik.janus.dk,
Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> typed:

> I min søgen efter en ny PC er jeg tilfældigvis stødt på Asus
> P4P800-VM:

<http://proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-mb/mb-s478ia/mb-p4p800vm.htm
l>

Understøtter ikke SD-RAM, men DDR-RAM.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-12-03 20:49

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> writes:

> Understøtter ikke SD-RAM, men DDR-RAM.

Ups. Dér var jeg for hurtig. Det var også næsten for let.

-j

Fra : Leony

Dato : 07-12-03 10:44

In news:bqsn3i$mgr$1@news.cybercity.dk,
Henrik Sahl <sahl@DET-HER-SKAL-VÆKsnaps.dk> typed:

> Det kunne også være at der var nogen der blot kendt nogle bundkort der
> opfylder de krav, så er må I også gerne smide info her.

http://www.asus.com.tw/mb/socket370/tuv4x/overview.htm
Kan ikke finde det på edbpriser, men måske kan det købes brugt eller
skaffes hjem.

I øvrigt et lækkert board.