3 forsæder foran - hvad er bedste køb?
Fra : Anders Lassen

Dato : 06-12-03 14:00

Hvad vil være det bedste køb (mht. alder, pris, miniumum af reperationer og
lavt diselforbrug), hvis mine krav er en varebil (pick-up, stationcar el.
kassevogn) med tre sidepladser på forsæderne som ikke er meget dyere end
30-40 000 kroner?

Har en Chervolet Astrovan eksempelvis 3 forsæder?

På forhånd tak

Anders

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-12-03 14:02

On Sat, 6 Dec 2003 13:59:56 +0100, "Anders Lassen"
<anderslas@bluemail.dk> wrote:

>Hvad vil være det bedste køb (mht. alder, pris, miniumum af reperationer og
>lavt diselforbrug)
>Har en Chervolet Astrovan eksempelvis 3 forsæder?

Astrovan + diesel = ?

/Mogens

Fra : Anders Lassen

Dato : 06-12-03 14:10

> Astrovan + diesel = ?

Ok det kan så ikke lade sig gøre kan jeg næsten regne ud på dit svar ?!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-12-03 22:10

"Anders Lassen" <anderslas@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> Ok det kan så ikke lade sig gøre kan jeg næsten regne ud på dit svar
?!

Astro'en kan fås med tre sæder, men ikke med en diesel maskine.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : SNiP

Dato : 07-12-03 12:25

Morten Fruergaard wrote:

> Astro'en kan fås med tre sæder, men ikke med en diesel maskine.

En Ford F150 med diesel V10 og en solid kasse på ladet? :) Den får man nok
heller ikke til 40K, men en herlig vogn er det.

/J

Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-12-03 20:16

SNiP wrote:

> En Ford F150 med diesel V10 og en solid kasse på ladet? :) Den får
> man nok heller ikke til 40K, men en herlig vogn er det.

V10 Diesel. Jeg troede egentlig ikke de lavede V10 i diesel. I Canada i
sommers så jeg stort set kun V8 benzin, V8 diesel og V10 benzin. Jeg kørte
selv rundt i sidstnævnte (en F-450). Det er en dejlig maskine.

Mvh.

Michael Nielsen

Fra : Christian Hansen

Dato : 06-12-03 16:59

Hvad med en Toyota hiace 2.4 D Den køre 10,5 i rigtig bykørsel, landevej og
motorvej ?
mvh
Christian

Fra : Anders Lassen

Dato : 06-12-03 17:14

"Christian Hansen" <brandthansen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en Toyota hiace 2.4 D Den køre 10,5 i rigtig bykørsel, landevej
og
> motorvej ?

Ja det var slet ikke noget dårligt forslag, er der nogen der ved om den har
en trepunktsele på midterforsædet?

Anders

Fra : Rasmus

Dato : 06-12-03 18:21

"Anders Lassen" <anderslas@bluemail.dk> wrote in message

> [...]
> og
>
> Ja det var slet ikke noget dårligt forslag, er der nogen der ved om den

....muligt den kører langt på literen, men den er fandme også sløv, den er
langsommere end en gammel Golf diesel

mvh
Rasmus

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-12-03 22:13

"Anders Lassen" <anderslas@bluemail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det var slet ikke noget dårligt forslag, er der nogen der ved om den
har
> en trepunktsele på midterforsædet?

Jeg tror du for meget svært ved at finde en varebil med tre sæder og alle
med 3 trepunktssele til 30.-40.000 kr...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : KASO

Dato : 08-12-03 10:37

"Anders Lassen" skrev d. 06-12-03 14:00 dette indlæg :
> [...]
end
> 30-40 000 kroner?
>
> Har en Chervolet Astrovan eksempelvis 3 forsæder?

Ikke nødvendigvis en anbefaling - men den ligner da lidt dine kriterier:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=535700108&page=1

http://www.kandu.dk/