Bundmaling
Fra : Poul Kongsfelt

Dato : 06-12-03 13:26

Hej NG

Jeg har købt en Guy 22, hvor der i papirerne står, at båden er bundbehandlet
med "epoxy VC-TAR" og malet hvert år med "VC 17."
Er der nogen der kender fabrikat for disse betegnelser og evt. hvor "VC 17"
kan købes.

Venlig hilsen
Poul K

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 06-12-03 14:23

Hej Poul,

er du utilfreds med svarene fra i torsdags; siden du poster igen ??

Bjarke

Fra : Flemming

Dato : 07-12-03 18:26

Brugte sidste sæson VC17 og det bliver den sidste. Der var for mange rurer
at rense af.
MvH
Flemming

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en