http://home.whazit.com/
Fra : Carlsen

Dato : 06-12-03 08:47

Nogen som ved hvorfor denne side popper op en gang imellem og bliver sat til
at være startside?

-LC

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-12-03 10:32

Carlsen wrote:

> Nogen som ved hvorfor denne side popper op en gang imellem og bliver sat til
> at være startside?

Et godt råd: Spørg i rette gruppe. - Det må være noget med dk.edb.xxx

Spørgsmål som dette hører ikke hjemme i denne. Så slet det.

Find gruppen her: www.usenet.dk

Mvh. Jørgen

Fra : Carlsen

Dato : 06-12-03 22:13

> Et godt råd: Spørg i rette gruppe. - Det må være noget med dk.edb.xxx
>
> Spørgsmål som dette hører ikke hjemme i denne. Så slet det.

Slap dog af...troede da ikke det gjorde noget at spørge her. Jeg bruger kun
et par NG'er, og den her passede altså bedst...

så UNDSKYLD.

-LC

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 07-12-03 03:02

Carlsen wrote:
> Slap dog af...troede da ikke det gjorde noget at spørge her. Jeg
> bruger kun et par NG'er, og den her passede altså bedst...
>
> så UNDSKYLD.

Et tip. Hvis du er i tvivl om, hvor du kan spørge om hvor et spørgsmål
om et eller andet emne, kan news:dk.velkommen bruges.

mvh
Henning

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 06-12-03 23:44

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> writes:

> Slap dog af...

Tro mig, det var en afslappet henvisning. :)

> troede da ikke det gjorde noget at spørge her. Jeg bruger kun
> et par NG'er, og den her passede altså bedst...

Tja, sådan virker nyhedsgrupper ikke. Ukendskab til den rette gruppe
fritager ikke for at blive henvist/afvist i en forkert gruppe.

> så UNDSKYLD.

Det er ok, bare du tager rådet til dig. Det var et godt råd. :)

/L

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 06-12-03 18:28

Carlsen wrote:
> Nogen som ved hvorfor denne side popper op en gang imellem og bliver
> sat til at være startside?
>
> -LC

Det er formodentlig Spyware. Lær mere her : www.spywarefri.dk.
Har du flere spørgsmål er rette gruppe dk.edb.sikkerhed.virus

mødes med en gunstig lejlighed....