Biozonen
Fra : Peter Fleinert

Dato : 18-04-01 00:51

Er jeg den eneste der mener at Biozonen er overvurderet.
Hvilke firdele er der i grunden ved at være VIP, medlem? Der er selvfølgelig
deres "forpremierer" og rabat i en butik i Odense!!! (jeg er fra Århus).
Jeg meldte mig til for ½ år siden, og mener nu at det hele er et stort
reklametrick, der ikke giver synderlige fordele ved at gå i biffen. Det er
selvfølelig gratis, men i bund og grund er jeg da lige så godt stillet hvis
jeg ikke var medlem.
Hvad er jeres holdning?
Peter.

Fra : GI Jones

Dato : 18-04-01 09:37

> Hvad er jeres holdning?
> Peter.

Jeg synes det er i orden. Det er da stilet at have et plastikkort fra
biografen, og jeg synes da det er rimelig ofte man får tilbud om at komme
til forpremierer, også selvom man ikke er VIP. Jeg skal for eksempel til
The Mummy kavalkade den 17. maj. Det store problem har bare vist sig at
være selve brugen af kortet. Det ser ikke ud til at jeg er blevet
registreret endnu, for nogen af de gange jeg har været i biografen siden
jeg fik det. Den første gang fandt jeg ud af at man skal vise det inden
man betaler! Det gjorde jeg så anden gang, men jeg tror ikke de brugte
det til noget, og så vidt jeg kan se på siden, har den ikke talt det med.
Jeg synes det kunne være sejt hvis man nu for eksempel kunne få sine
billetter tilsendt, og så bruge kortet som kreditkort, eller måske bruge
det til at købe billetter på posthuset eller i kiosker eller lignende.
Måske skulle man skrive det til dem

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-04-01 13:09

Jeg ser heller ikke det smarte i det... du får billigere pocorn gør du ikke?
Men helt ærligt- for mig der ikke spiser popcorn kan det vist være hip som
hap, nu er jeg bare fri for at slæbe rundt på ENDNU et kort...

mvh
Jeppe

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 18-04-01 13:56

Peter Fleinert skrev i meddelelsen
> [...]
>selvfølelig gratis, men i bund og grund er jeg da lige så godt stillet hvis

Det er jo vældig smart for Nordisk Film, så kan de holde øje med hvad folk
ser i biografen og målrette deres markedsføring direkte.

Men for forbrugeren ser jeg nu heller ikke det smarte i det. Hvis det gav en
eller anden form for rabat hvis man gik meget i biografen, så ville det være
noget ved. Eller hvis det var lidt mere ekslusivt for hard-core
filminteresserede, eller hvis de var interesserede i vores mening om
tingene - både filmenes kvalitet, men også den service som biografen (ikke)
yder.

Jørgen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-04-01 14:31

"Jørgen Flainard" <smallerb@hotmail.com> writes:

> [...]
> filminteresserede, eller hvis de var interesserede i vores mening om
> tingene - både filmenes kvalitet, men også den service som biografen (ikke)

Tjah. Jeg har fået et par VIP-emails med tilbud om gratis
forpremierer. OK med mig..

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Peter Fleinert

Dato : 18-04-01 15:33

Jørgen Flainard <smallerb@hotmail.com> wrote in message

Hvis det gav en
> eller anden form for rabat hvis man gik meget i biografen, så ville det
være
> noget ved.

Jeg giver dig helt ret, hvis der var rabat på biletter ville der være meget
mere ved det.
Peter.

Fra : Andrew

Dato : 18-04-01 14:14

Jeg er kun medlem for popcornenes skyld!

Fra : Staalanden

Dato : 18-04-01 21:12

On Wed, 18 Apr 2001 15:14:12 +0200, "Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk>
wrote:
Jeg mener at tilbuddene om forpremierer er overvurderet. Du skal hænge i
telefonen det øjeblik forsalget åbener og være heldig hvis du får en god
plads. Med 15.000 medlemmer og måske 2000 billetter så er det en gang
øregas. Men jeg synes da det er ok at spare 10,- på popcornene.
De skulle lave nogle flere fede events som marathons osv.

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 18-04-01 22:41

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> wrote in message

> Hvad er jeres holdning?

At man kan komme gratis i biffen ved forpremierer syntes jeg da ikke kun er
øregas. Så jeg kan ikke se hvad ulempen kan være? Man betaler intet for
oprettelsen og her i Esbjerg har der allerede være 2 film man kunne komme
gratis ind og se (og man fik endda gratis sodavand til filmen).

Martin

Fra : Staalanden

Dato : 19-04-01 06:29

On Wed, 18 Apr 2001 23:40:51 +0200, "Martin Mathiesen" <martin@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>oprettelsen og her i Esbjerg har der allerede være 2 film man kunne komme
>gratis ind og se (og man fik endda gratis sodavand til filmen).

For det første er det ikke gratis hvergang.
For det andet så gider jeg sq ikke og hænge i røret i ½ time for at være
heldig at få billet. Problemet er bare at det ikke er NF der bestemmer
hvilke og hvor mange gange de må lave forpremierer - ifølge NF.
Så vil jeg hellere betale for et medlemskab. Jeg betaler 300,- for at være
medlem i ØFP og får 6 gratis forpremierer om året - og har altid kunnet få
billetter.
Hvad så når Biozonen kommer op på de dobbelte antal medlemmer? Jeg kan ikke
se at det er et reelt tilbud. Så skulle fordelingen være anderledes. Men jeg
har ganske vist ikke nogle bud

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 19-04-01 08:51

"Staalanden" <staalanden@jyde.dk> wrote in message

> For det andet så gider jeg sq ikke og hænge i røret i ½ time for at være
> heldig at få billet. Problemet er bare at det ikke er NF der bestemmer
> hvilke og hvor mange gange de må lave forpremierer - ifølge NF.

Hmmm Jeg har godtnok aldrig oplevet at bestilling af biletter tog mere end 5
minutter. Og hvis du er så træt af at bestille dem over telefonen hvorfor
bestiller du dem så ikke på www.biobooking.dk der er ingen ventetid!

Fra : Staalanden

Dato : 19-04-01 13:42

On Thu, 19 Apr 2001 09:50:45 +0200, "Martin Mathiesen" <martin@esenet.dk>
wrote:

> [...]

>minutter. Og hvis du er så træt af at bestille dem over telefonen hvorfor
Fordi man ikke altid kan bestille disse billetter på Biobooking
Men nogen gange kun på tlf.
Ellers gjorde jeg det skam.