Jackie Chan i Street Fighter 2
Fra : Rar Morfar

Dato : 17-04-01 22:49

Hej

Jeg så lige et filmklip hvor Jackie Chan får bank af Ken fra Streetfighter 2
og derefter begynder alle figurerne fra Street Fighter 2 at kæmpe indbyrdes.

Jeg har 25 Jackie Chan film, men mangler sgu denne i min samling.

Nogen der kender titlen?

Morfar

Fra : Andreas Riis Paulsen

Dato : 18-04-01 00:49

"City Hunter" ressigered i 1993 av Wong Jing, med bl.a Joey Wong og Chingmy
Yau (fra bla. Naked Killer). Der findes så vidt jeg ved tre utgaver på DVD,
to udgivet i kina (mailand) uden engelsk tekst av ChinaStar og Thakral. Den
ideelle er dog Mega Star's HK-udgave (MS/DVD/062/99), sonefri med
kantonesisk og mandarin 5.1 og removable english subtitles. Den kan fåes på
den norske nettbutik -> http://hkdvd.virtualave.net/ Jackie Chan og Wong
Jing hadde efter sigende mange problemer med hinanden under innspillingen,
Wong Jing lavet senere High Risk med Jet Li, hvor Jackie Cheung spiller en
parodi-karakter som gør grin av Jackie Chan (og også Bruce Lee).

-Andreas

Fra : Rar Morfar

Dato : 18-04-01 00:31

den norske butik er sgu lidt dyr!
jeg kan få den til 130 i dddhouse.com

Morfar

Fra : Thorbjørn Henckel

Dato : 19-04-01 10:44

Skal måske lige nævnes at den udkommer i en SE lignende udgivelse i UK her
den 23. DVD'en indeholder interviews, originale og engelske trailers,
outtakes og slettede scener. og så vidt jeg kan se er den også Anamorphic og
i 5.1 lyd. Har selv bestilt den så snart jeg så den var på vej. ;)

Venlig Hilsen
Thorbjørn Henckel

Fra : Ole Kofoed

Dato : 19-04-01 14:43

Thorbjørn Henckel skrev i meddelelsen
<9bmcac$r8m$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
Anamorphic og
>i 5.1 lyd. Har selv bestilt den så snart jeg så den var på vej. ;)

Ja, Hong Kong Legends i England styrer inden for DVD udgivelser af
HK-film, der er en anmeldelse af dvd'en her:
www.bulletsnbabesdvds.com/article.php?sid=169&mode=thread

Mvh.

Ole

Fra : Rar Morfar

Dato : 19-04-01 22:27

Jeg har købt min City Hunter nu!
Den er købt i dddhouse.com og udgivet af Mega Star HK

Er det et dårligt køb?

Morfar