Kan man fastlåse Iframe på siden?
Fra : Thomas Smith

Dato : 17-04-01 22:25

Jeg er ved at lave en side hvor jeg ville benytte IFRAME, til at skabe en
tavle midt på siden. Jeg vil så benytte klædet udenom til min links og
menuer som så skal linke til tavlen i midten.
Jeg kan bare ikke tvinge IFRAME ind på midten af siden. Er der nogen der kan
fortælle mig hvordan jeg kan gøre, eller har en anden ide til hvordan man
opbygge det på.

Mvh Thomas

Fra : Jens Aggergren

Dato : 17-04-01 22:50

kunne du ikke bruge tables:

<iframe name="ramme" src="somefile.html">

eller lidt mere enkelt:

<center>
<iframe name="ramme" src="somefile.html">
</center>

Thomas Smith <xylene@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Rw2D6.46826$o4.3755596@news010.worldonline.dk...